המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

סוד ההצלחה שלך בענף האסתטיקה:

החדשנות הטכנולוגית והמעטפת השיווקית והעסקית של 4MP

חברת 4MP – המשווקת המובילה בארץ של ציוד להסרת שיער, לטיפולי פנים ולטיפולי גוף – מציגה: מהפכה בתחום האסתטיקה * קנו את המכשור הטוב ביותר בשוק וקבלו מעטפת תמיכה מלאה לבית העסק, הכוללת ליווי קליני, ייעוץ עסקי, בניית מיתוג ושיווק דיגיטלי * "ההצלחה שלך זו ההצלחה שלנו"

בעידן הנוכחי, הצלחה בענף הטיפול האסתטי דורשת הרבה יותר מאשר מקצועיות של המטפלים. גם אם אתם אנשי מקצוע מנוסים עם רשימת הצלחות בלתי נגמרת, כדי להצליח להתבלט בתחום כל כך תחרותי אתם זקוקים לערך מוסף. 

זה מתחיל כמובן בציוד. כל מי שעובדים בענף האסתטיקה מכירים את ההתפתחויות שעברו על התחום בשנים האחרונות ואת המכשור הטכנולוגי החדיש שנכנס לשימוש בענף ופותח אפשרויות ללא מעט טיפולים חדשניים. והשינויים הללו באים לביטוי גם בהיקף ההולך וגדל של העסקים שהולך ומשיק לתחום. 

אם בעבר מדובר היה בענף סגור, שפרנס מבחר מצומצם של סלוני קוסמטיקה, הרי שהנגישות הטכנולוגית של כלים טיפוליים ואימוץ מודלים עסקיים עדכניים הביא לפריצת המסגרות. בין אם מדובר בקליניקות רפואיות שהחליטו להתרחב ולספק מגוון שירותי אסתטיקה ובין אם במכוני יופי ביתיים (שצצו בתקופת הקורונה בהמוניהם), התחרות בענף מעולם לא הייתה קשה יותר.

סוד ההצלחה שלך בענף האסתטיקה

אז איפה זה שם אתכם? אצלנו בחברת 4MP – המותג המוביל בשיווק מכשור טכנולוגי חדשני לשוק האסתטיקה בישראל – מבינים כי המציאות המשתנה מחייבת גישה עדכנית. כשהתחרות בשוק כל כך קשה, כבר לא מספיק שתתחדשו במכשור מתקדם בתחומי הסרת שיער, טיפולי גוף וטיפולי פנים. ולכן, אנחנו מציעים לעוסקים בתחום האסתטיקה ליווי הוליסטי שמספק מעטפת תמיכה מושלמת גם במערך הטיפולי וגם בכל מה שקורה מסביב. 

"גם הקוסמטיקאים הטובים ביותר לא יוכלו למצות את היכולות שלהם ללא עבודת שיווק, שתנגיש את היכולות שלהם ללקוחות", מסבירים בחברת 4MP, "וכאן אנחנו נכנסים לתמונה: אנחנו מספקים את הציוד החדשני והמתקדם ביותר ובמקביל, מספקים מערך שלם של ליווי, ייעוץ וקידום עסקי. המטרה שלנו היא להבטיח שמי שבחרו להצטרף אלינו לדור החדש של טיפולי האסתטיקה ייהנו מכל האיכויות שאנחנו יודעים לספק בדרך להצלחה עסקית ומקצועית".

ניסיון, ביטחון ואחריות

זה מתחיל, כמובן, בציוד עצמו. מזה 15 שנים שאנחנו, ב-4MP, מספקים לכם את המוצרים המתקדמים ביותר בשוק הישראלי בתחומי השרת השיער, טיפולי הפנים וטיפולי הגוף (וזה כולל גם שורה של מכשירים משולבים המספקים מענה לתחומי הטיפול השונים). 

במכוני היופי ובקליניקות המובילות בתחום האסתטיקה מסתמכים באופן קבוע על הפתרונות הטכנולוגיים האפקטיביים שלנו, כי כשמדובר בטיפולים רגישים שעוסקים בגופם של אנשים, חייבים להבטיח רמת בטיחות מקסימלית. 

הסטנדרט שלנו ברור: כל מוצרי 4MP עומדים בשלל הדרישות השונות של מכון התקנים הישראלי, זה מובן מאליו. בנוסף, אנחנו מקפידים לעבוד עם היצרנים המובילים העומדים בשורה של תקנים בינלאומיים מחמירים ובהם גם תקני ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) ותקני ה-CE (עמידה בדרישות הבריאות, הבטיחות והסביבה של האיחוד האירופי).

השתלמות קלינית ותעודת הסמכה

אולם, כמו שכולנו יודעים, ציוד מתקדם וטכנולוגיה חדישה מהווים לא פעם אתגר לא פשוט להפעלה. וכאן מגיע השלב שבו ההצטרפות אלינו, למשפחת 4MP, מספקת ערך מוסף שאף חברה אחרת בארץ לא יכולה להתקרב אליו: כל רכישה של ציוד טכנולוגי מתקדם מבית 4MP תזכה אותך ואת העסק שלך בהשתלמות קלינית ובליווי טכני צמוד. 

הליווי כולל ימי השתלמות מרוכזים במטה החברה בראשון לציון. מה זה אומר? אחרי שתרכשו את המכשור המתקדם לטיפולי הסרת שיער ולטיפולי פנים וגוף, תיהנו מקורס חד יומי שמספק הסברים נרחבים על שלל היכולות של הציוד המתקדם ומקנה מיומנויות מלאות לשימוש במוצר. 

במסגרת הקורס תעברו הכשרות קליניות מקיפות, לצד הכשרות עיוניות ומעשיות, תיחשפו לשיטות טיפול חדשניות, תגיעו לרמת מומחיות גבוהה וכמובן, תקבלו תעודת מפעיל מוסמך. 

ואגב, אם אחרי הקורס תרגישו צורך לקבל שעות השתלמות נוספות, אין שום בעיה. אנחנו כאן בשבילכם לאורך כל הדרך עם הדרכות פרטניות ללא מגבלת שעות – עד שתרגישו בטוחים בעצמכם ב-100% ותהיו משוכנעים שהגעתם לשליטה אופטימלית בטכנולוגיה החדשה.

ליווי טכנולוגי מלא

חשוב לציין שהליווי וההדרכה לא נעצרים שם. לאחר התקנת המכשור הטכנולוגי מבית 4MP נמשיך להעניק ליווי צמוד באמצעות צוות קליני וצוות טכני, שמועסקים על בסיס קבוע ויספקו לכם מענה יומיומי. במידת הצורך, הצוות הטכני שלנו מתחייב על הגעה לביצוע תיקונים בפרק הזמן המהיר ביותר בענף. 

"ציוד תקין בזמינות מלאה על בסיס קבוע זה הלב הפועם של כל עסק בענף השירותים האסתטיים – ואנחנו מתחייבים לעשות את המקסימום כדי לגרום לזה לקרות", מבטיחים ב-4MP.

ייעוץ עסקי אישי

מעטפת התמיכה של 4MP לא מסתכמת, כאמור, בליווי קליני וטכני. אנחנו מעמידים לרשותכם מנגנון שלם שמספק תמיכה של 360 מעלות, כדי להבטיח שכל מי שהצטרף אלינו לחוד החנית הטכנולוגית יזכה להפיץ את העשייה בצורה אופטימלית. 

זה מתחיל כבר בשלב הרכישה, שבו יועצים עסקיים מטעם 4MP יסייעו לכם לבנות מודל עסקי מאוזן שיאפשר לצלוח את רכישת הציוד ואת תקופת ההסתגלות לשינויים ולצאת ברווחים מהירים. לטובת הנושא יעניקו לכם היועצים שלנו סיוע בהכרת אופציות מימון שונות ובניית מהליכים כלכליים שיעשו סדר בפעילות.  

במקביל, אנחנו מבטיחים לכם ליווי אישי של מנהל תיקי לקוחות. זה לא משנה אם יש לכם קליניקה מרובת מטפלים או סלון עצמאי בצמיחה – כל בית עסק שבחר להשתדרג במוצרי 4MP יזכה לליווי אישי שוטף. אתם תזכו במענה פרטני נקודתי לצרכי העסק הספציפיים שלכם, אנחנו נזכה בעוד שותפים מרוצים למסע שלנו.

סרטון תדמית וקורס לקידום באינסטגרם

מעבר לכך, לאחר שתתחדשו בציוד הטכנולוגי החדיש ביותר בשוק, אנחנו נהיה שם כדי לסייע במיתוג מחודש של העסק ובשיווקו. חברת 4MP תייצר ביחד עם אתכם סרטון תדמית שייתן סקירה של האיכויות והחוזקות שהעסק הפרטי שלכם מציע לקליינטורה ושם דגש על כניסתו של העסק לחזית הטכנולוגית עם ההשתדרגות במכשור החדיש מבית 4MP. 

הסרטון, שיופק בידי אנשי מקצוע, יקודם בסיוע 4MP: אנחנו נעניק לכם תמיכה מלאה בפילוח ובטרגוט של קהל יעד ממוקד ברשתות החברתיות. ובהקשר זה, חשוב לציין כי ברור לנו שלא כולם חיים את ההתפתחויות האחרונות בעולם המדיה הדיגיטלית.

אם אתם ספציפית לא ממש מבינים מה זה כל האינסטוש הזה, נשמח לספק לכם סדנאות שיכניסו אתכם לעולם השיווק ויתנו לכם היכרות ראשונית מעמיקה עם האינסטגרם. כי הרי כבר אמרנו, החשיפה של העסק שלך היא החשיפה של המוצרים שלנו. כולנו כאן ביחד בדרך משותפת. 

"אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו כלים שיווקיים מלאים כי חשוב לנו שתרגישו שביחד איתנו אתם  ממצים את מלוא הפוטנציאל שלכם", אומרים בחברת 4MP. "מי שבוחרים לעבוד איתנו יודעים שאצלנו לא רוכשים רק את הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר אלא זוכים לקבל תמיכה מקצועית שלמה בכל דבר ועניין. קונים מכשיר מברזל, אבל מקבלים אבא ואמא שילוו אתכם בכל תהליך הצמיחה העסקית י העיקרון שלנו פשוט: ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו".

במה המכשירים שלנו מטפלים?

יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן