המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

הסרת שיער בפנים – היתרונות, העובדות וגם המיתוסים שלא הכרתם

הסרת שיער בפנים מאפיינת גברים ונשים גם יחד, תוך שהיא מתמקדת באזורים שיש רצון להיפטר משיער שצומח באותו האזור ושאכן ניתן לטפל בו. אז מהם הפתרונות הטובים ביותר שמציע השוק בנושא? המידע מפי המומחים של חברת 4MP המתמחה בתחום – לפניכם.

 

טיפולי הפנים המתקדמים ביותר

מבחינה סטטיסטית, רבע מכלל הנשים סובלות משיעור יתר באזורי הפנים. הן מגיעות לטיפולי הסרת שיער בפנים ומעוניינות להסיר לצמיתות את השיער הצומח בין הגבות, באזור השפם, הסנטר וגם הפאות או העורף, הגורמים להן למבוכה ופוגעים בביטחון העצמי, הודות לשיעור האיבר החשוף שמושך אליו תשומת לב גבוהה.

המכשור המתקדם שלנו בחברת 4MP, מכיל גם מערכת משולבת הסרת שיער וטיפולי פנים המטפלת בהצלחה יתרה בשיעור הפנים, תוך הפחתתו היעילה וללא פגיעה במרקם העור ואחידות הפנים. למעשה, המכשיר מאפשר למטופלים רבים להתמודד בהצלחה עם כל פגמי הפנים שברצונם לפתור, מקמטים וקמטוטים דרך כתמי שמש או אקנה ועד לשיער בלתי רצוי.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

מהי הסרת שיער בפנים?

טיפול פנים הוא הדרך המודרנית להתמודד עם שגרת טיפוח עור הפנים הקפדנית, הדורשת ידע והסמכה מקצועיים. הטיפול המיושם באמצעות מכשור טכנולוגי המיועד להשיג שיפור משמעותי יותר של המראה האסתטי הרצוי –

הסרת שיער  באמצעות מכשור באזור הפנים מחייבת ידע מקצועי והכשרה ייעודית, שכן מדובר בטיפול המתמקד באזור עדין, רגיש וחשוף במיוחד, בו דרוש אבחון מדויק לאזור הטיפול שאכן ניתן לטפל בו ולא מדובר באזור הורמונלי.

הטכנולוגיות במכשור להסרת שיער המאפשר לבחור את תוכנית העבודה שתתאים בדיוק למטופל ע"י מבנה הפולס הנבחר ומשתנה באופן אוטומטי בהתאם לנתוני המטופל- בגוון העור, צבע שיער. התאמת הפרמטרים הממוכנת מבטיחה תוצאות מושלמות,מהירות ועבודה בטיחותית.

 

כיום טיפול הסרת שיער במכשור טכנולוגי נחשב  לטיפול אסתטי שגרתי למדי, שאורכו קצר יחסית ותוצאותיו נחשבות מצוינות וארוכות טווח.

בנוסף, אם בעבר נהגו מטופלים להסתייג מעבודה עם מכשיר לטיפולי פנים בשל החשש מכאבים הרי שכיום דבר מאלו איננו כלול בתהליך הטיפולי. המטופלים יחוו תחושה מסוימת של עקצוץ מינימלי שיחלוף מהר .

התוצאה המצופה מהטיפול הוא הפחתה משמעותית בכמות ובעובי השערות המיותרות באזור המטופל, תוך מקסום היעילות והחיסכון בטווח הארוך ויצירת שביעות רצון כבר מהטיפולים הראשונים בקרב גברים ונשים גם יחד.

 

עובדות מעניינות על הסרת שיער בפנים

בין אם את חדשה ובין אם ותיקה בתחום האסתטיקה, כאשר לקוחה מתעניינת במכשיר הסרת שיער בפנים ללא גילוח אצלך בקליניקה, קיימים מספר נתונים בנוגע לשיטת הטיפולים שיפתיעו אותה ושיכולים לשמש אותך למתן טיפים והמלצות ללקוחותיך:

  • אין למרוט שיער מהשורש – אמנם השאיפה בקרב מטופלות רבות תהיה לעקור ביסודיות את השערות הסוררות עם פינצטה, אך במצב כזה, זקיק השערה נהנה מאספקת דם גבוהה יותר והוא צפוי להצמיח שערה עבה וחזקה יותר בהמשך. זוהי הסיבה שטיפולים ממוקדים להסרת שיער המחריבים לחלוטין את זקיקי השערה, נחשבים ליעילים בהרבה משיטות אחרות.
  • הבהרת שיער עדיפה על הסרת שיער בפנים לצמיתות – זה נכון, אולם רק לחלק מסוים מאוד של נשים, בעיקרן בעלות גוון עור בהיר. כך או כך, שיער שהובהר נראה פלומתי ובולט באור השמש וגם בצילום עצמי בעדשת הניידים החדשים, כך שלא תמיד הפתרון אפקטיבי.
  • גילוח גורם לצמיחה כפולה – למעשה, מדובר בסך הכל במיתוס, גילוח יכול ליצור שינוי בסוג השערה והיא יכולה להפוך לעבה וגסה יותר משהייתה, אך הכמות לא תשתנה.
  • שימוש בקרם הגנה טוב מייעל את טיפולי הסרות השיער – אור השמש מעודד את ייצור המלנין, שהופך את העור לכהה ומוכתם יותר. קרן הלייזר המכוונת לפגוע בכהויות על גבי הפנים נתקלת בקושי רב יותר כאשר קיים ייצור מוגבר של מלנין ולכן שימוש בקרם הגנה בכל יציאה מהבית יסייע להצלחת הטיפולים. ההמלצה היא להימנע ככל האפשר מחשיפה לשמש בשבועיים שלפני ואחרי כל טיפול ולחדש את הקרם במהלך היום.

 

הסרת שיער בפנים

שאלות תשובות

מהם היתרונות בהסרת שיער בפנים בטכנולוגיה?

מלבד היותו של המכשיר פתרון מעולה לטווח ארוך עבור שטחים גדולים (למשל אזור הפאות או הלחיים אצל גברים), המכשיר מותאם בעבודתו לגווני עור וסוגי שערות משתנים. המכשיר מסוגל לנטרל תופעות צמיחה של שערות מתחת לעור או פנימה, אשר גורמות לגירוי ואדמומיות ואף לזיהומים ודלקות. חשוב מאוד שהקליניקה בה מתקיימים הטיפולים תהיה מוסמכת ובעלת היכולת לאבחן את האזור המיועד לטיפול שאכן הוא מתאים לטיפול.

האם כדאי לרכוש מכשור טכנולוגי להסרת שיער?

צמיחה ופיתוח עסקי הם אלמנטים חשובים בחייו של כל עסק. מכשיר הלייזר יוכל לסייע בכך על ידי העשרת תפריט הטיפולים והגדלת קהל הלקוחות החדש והחוזר. ככל שמדובר במכשיר איכותי ובעל התקנים המחמירים לבטיחות הלקוחות יהיו מרוצים ועבור הקליניקה זהו מהלך עסקי מצוין, החזר ההשקעה מהיר והרווחיות גבוהה לאורך זמן.

4/5 - (1 vote)
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן