המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

כל מה שאתם צריכים לדעת על מכשיר לטיפול פנים

אם בעבר קיבלנו יותר בקלות שהעור מזדקן ואין איך לטפל בו, כיום בעידן החדשנות הנוכחית אין זו גזירת גורל כלל. בעולם החדשני של טיפוח העור, מכשיר לטיפול פנים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות עשה מהפך בתחום.

השאיפה לעור המושלם הובילה להופעתן של שיטות מתקדמות רבות שנועדו להצעיר, לשקם ולשמור על בריאות העור. לדוגמא – טכנולוגיית גלי הרדיו הפכה להיות אחת המובילות והמבוקשות ביותר המייצגת שינוי בעולם האסתטיקה ובטיפולים לא פולשניים בעור- למיצוק עור הפנים.

שילוב עולם הטכנולוגיה והחדשנות בבתי העסק בתחום האסתטיקה מביא יתרונות רבים. מאיפה מתחילים, איך יודעים איזה מכשור מתאים לעסק שלכם ולמה חשוב לא לוותר על החדשנות בתחום זה? כל התשובות כאן.

 

טיפולי הפנים הטובים ביותר בטכנולוגיות מתקדמות

כאשר מדובר על מכשיר לטיפול פנים בטכנולוגיות, אחת הבולטות והפופולרית היא  טכנולוגיית גלי הרדיו המשתמשת באנרגיה בתדר רדיו מסוג של קרינה אלקטרומגנטית, כדי לספק חימום עמוק ומבוקר של הרקמה. תהליך זה מוביל לגירוי קולגן ואלסטין, שהם חיוניים לשמירה על מוצקות וגמישות העור.

מרכז ההתמקדות בטיפולי הפנים מבוססי גלי רדיו נמצא בעיקרון של חימום עור מבוקר. כאשר מפזרים את גלי הרדיו על העור, הם חודרים לשכבות החיצוניות מבלי לגרום נזק או פציעה מבוקרת.

גלים אלה הופכים לאנרגיית חום כשהם מגיעים לשכבות העמוקות יותר, מכוונים ספציפית לדרמיס. חום זה ממריץ את הייצור הטבעי של הקולגן, מה שמוביל לשיפור מרקם וגוון העור.

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בשימוש בגלי הרדיו באמצעות מכשיר לטיפול פנים הוא פרופיל הבטיחות שלהם. בניגוד להליכים פולשניים, טיפולים מבוססי גלי הרדיו אינם ניתוחיים, כרוכים באי נוחות מינימלית ואינם דורשים זמן החלמה. יתרון זה הופך אותם לבחירה האידיאלית עבור אנשים המחפשים פתרונות טיפוח יעילים ללא הסיכונים הכרוכים בשיטות פולשניות יותר.

הטיפול בגלי הרדיו בטיפולי הפנים מועיל במיוחד להזדקנות ולעור שנפגע מהשמש. ככל שאנו מתבגרים, ייצור הקולגן פוחת באופן טבעי, מה שמוביל לקמטים ולעור נפול.

טיפול בגלי הרדיו מספק פתרון לא פולשני לבעיה זו. על ידי גירוי ייצור הקולגן הטבעי, טכנולוגיה זו מסייעת בשיקום המראה הצעיר של העור, שיפור רפיון העור והפחתת הנראות של קווים עדינים וקמטים.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי טיפול פנים לבחירתך

מכשור טכנולוגי חדשני בטיפולי הפנים – כאשר חדשנות פוגשת את הזדקנות העור

נראה כי עתיד טיפולי הפנים נוטה יותר ויותר לפתרונות חדורי טכנולוגיה. מכשירים כמו OMNIMAX מבית 4MP סוללים את הדרך לטיפולי טיפוח מתוחכמים, יעילים ומותאמים אישית, מאחר ובמכשיר אחד ניתן למצוא מגוון של טכנולוגיות שונות שניתן לעבוד בהן ע"פ בעיית העור המבוקשת, ואף לשלב מספר טכנולוגיות בפרוטוקול אחד לתוצאות מיטביות – לדוגמא שילוב של גלי רדיו וטכנלוגיית הverma Deram  מביא לתוצאות מדהימות בטיפולי מיצוק והידוק העור.

הדיוק והיכולות מאחורי omnimax S3 המאפשר להתאים את  אפשרויות הטיפול בהתאם לדרישות הקלניקה והצורך ללקוחות נותן מענה מדויק למטפלת ומקסום הטיפולים בקליניקה ואפשרות להתפתח ולהכניס כל העת עוד טכנולוגיות לטיפולי פנים לבעיות עור נוספות.

ככל שהתחום ממשיך להתפתח, שילוב של ידע דרמטולוגי מומחה עם טכנולוגיות טיפולי פנים מתקדמות יגדיר ככל הנראה את הסטנדרטים החדשים של יופי וטיפוח העור. השילוב של עוד ועוד טכנולוגיות שנכנסות בתחום טיפולי הפנים מסמן התקדמות משמעותית.

כאשר מכשירים אלו מובילים את הדרך, העתיד של טיפוח העור נראה ברור, ומבטיח אפשרויות טיפול יעילות יותר, בטוחות יותר וניתנות להתאמה אישית יותר לשמירה על הבריאות והיופי של העור.

ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתפתח, כך גם השיטות שבהן אנו משתמשים כדי לטפל בעור שלנו יבטיחו עור זוהר וצעיר שיהיה בהישג יד לכולם. וזאת הודות למכשיר לטיפול פנים מתקדם שנון את המענה לכך.

 

מה בעתיד טיפולי הפנים? מומחיות, טכנולוגיה, ועולם חדש של אפשרויות טיפול

ברוב הקליניקות כבר ניתן למצוא כיום יותר מטכנולוגיה אחת מתקדמת לטיפולי פנים שנעשה בה שימוש במכשיר לטיפול פנים, גם מהלקוחות כבר יש דרישה של יותר מ"טיפול קלאסי" הנעשה באמצעות תכשירים.

לכן ניתן למצוא כיום מגוון רב של טכנולוגיות המאפשרות לטפל במגוון רב של בעיות עור – החל מטיפול לחידוש העור ואנטי אייג'ינג ועד לבעיות עוד מורכבות כמו אקנה, פוסט אקנה וצלקות בעור.

טכנולוגיה נוספת המבוקשת מאוד בשנים האחרונות היא טכנולוגיית הפלזמה- המאפשרת ריפוי וטיפול בבעיות עור. טיפול בקמטים, סימני מתיחה וצלקות בעור ועד הרמת עפעפיים שנפוצה מאוד.

מכשיר ה-plapen DUAL הינו בשורה בעולם טכנולוגיית הפלזמה – המכשיר פועל בטכנולוגיית פלזמה ומשלב שתי שיטות עבודות על ידי שימוש בשתי ידיות – ידית מאקרו פלזמה וידית מיקרו פלזמה ובכך מעניק מענה למגוון טיפולים שונים באינדיקציות שונות.

שיטת המיקרו פלזמה בה פועל Plapen Dual מביאה לפציעה מבוקרת של העור בעוד שיטת המאקרו פלזמה מזרזת תהליכי שיקום. כתוצאה מהשילוב הייחודי בינהם אנו מקבלים טיפול יעיל ומהיר עם תוצאות שניתן לראות כבר מהטיפול הראשון.

מכשיר לטיפול פנים

מכשיר לטיפול פנים רוכשים אך ורק אצל המומחים בתחום

שילוב מכשיר לטיפול פנים בפרט ובכלל שילוב של מכשור חדשני כיום הם חלק בלתי נפרד מכל בית עסק הקיים בעולם האסתטיקה והקוסמטיקה בתקופה חדשנית זהו.

קיימים ביקושים כל העת לטכנולוגיות חדשות ופופולריות שצומחות בעולם ובישראל. בחברת 4MP אנו בוחנים כל העת חידושים ורוצים תמיד להביא את הבשורה הבאה בטכנולוגיה ובמכשיר אך לא מתפשרים על פתרונות בטיחותיים – בעלי התקינות המחמירות לטיפול, יעילים ונותני מענה מדויק עם תוצאות מצויינות, נוחים לעבודה בקליניקה ומעניקים את המענה הנדרש.

מותג 4MP הוא מהמותגים המובילים בישראל לשיווק מכשור חדשני וטכנולוגי אל שוק עולם האסתטיקה וטיפוח הפנים בישראל.

החברה מייבאת ומשווקת מגוון של מכשור טכנולוגי מתקדם בעולם הטיפוח והאסתטיקה מתחומי טיפולי גוף, טיפולי פנים ועד להסרת שיער. לקוחותינו נהנים מפתרונות חדשניים, אפקטיביים וטכנולוגיים לצד שירות אדיב, סבלני ומקצועי.

 

מכשיר לטיפול פנים – שאלות ותשובות

מהם היתרונות העיקריים של השימוש באומנימקס S3 לטיפולי הפנים?

חשוב להכיר יתרונות כמובן. מכשיר לטיפול פנים מסוג זה בולט בעיקר בזכות השימוש המגוון בו בטיפולים ואפשרות לטפל במכשיר אחד במספר טכנולוגיות בהתאם לקליניקה.

הוא משלב טכנולוגיית גלי הרדיו עם טיפולים אחרים כמו טכנולוגיית האור – לחידוש העור ופיגמנטציה ואף טיפול בטכנולוגיית ה verma derm למיצוק והידוק ועוד מגוון רב של אפשרויות טיפול וטכנולוגיות נוספות.

בפגישת ייעוץ עסקי ניתן להתאים  לקליניקה את הידיות הטיפול איתו ידיע המכשיר בהתאם לאפשרויות הנדרשות והמבוקשות בקליניקה.

האם ישנן תופעות לוואי הקשורות לטיפולי פנים בטכנולוגיות מתקדמות?

טיפולי הפנים מבוססי טכנולוגיה באמצעות מכשיר לטיפול פנים נחשבים בדרך כלל בטוחים ובעלי תופעות לוואי, אלא אם כן מדובר בתופעות לוואי העלולות לקרות ובתיאום ציפיות מול המטופל/ת – בטיפול המשלב פציעה מבוקרת יש תהליך מסודר בו על המטפלת להעביר את מלוא האינפורמציה למטופל.

בטיפולים מסוימים עלולים לחוות אדמומיות קלה או חום באזור המטופל, אך תסמינים אלו חולפים בדרך כלל תוך מספר שעות. בניגוד להליכים קוסמטיים פולשניים.

כל טכנולוגיה וסוג טיפול מביא איתו תהליך טיפול שונה ותוצאות שונות לאחר הטיפול.

כאשר המטפלת מקצועית ומקבלת את מלוא ההכשרה הנדרשת – היא תטפל במקצועיות ובתיאום ציפיות מלא מול המטופל.

איך לדעת איזה טכנולוגיה של מכשיר לטיפול פנים מתאימה לקליניקה שלך?

כאשר כיום קיימות כבר לא מעט טכנולוגיות, צריך תחילה לאפיין את תחומי הטיפול הרצויים ע"י המטפלת והמבוקשים כיום ע"י קהל הלקוחות שמגיע לעסק.

לחברת 4MP מערך יועצים עסקיים המעניקים פגישת ייעוץ מלא ללא עלות המאפשרת לבעלת הקליניקה להבין מבין מגוון המכשירים והטכנולוגיות מה יכול להתאים לעסק שלה כיום וגם לאפשר לה אפיק צמיחה נוסף.

עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן