המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

מאוכזבים מטיפול קודם: כיצד לגשת ללקוחות שעברו טיפולי קוסמטיקה לא מוצלחים

בעולם האסתטיקה ללא ספק שביעות רצון המטופלים היא בסיס להצלחה. עם זאת, לא כל הטיפולים עומדים בציפיות של הלקוחות, מה שמותיר אותם בתחושת אכזבה וחשש מפני סיטואציות עתידיות גם מול הלקוחות.

עבור מטפלים רבים ומרפאות שונות ההבנה לגבי כיצד לפנות אל לקוחות שעברו טיפולים קוסמטיים לא מוצלחים היא חלק בלתי נפרד משירות איכותי לצד המקצועיות הגבוהה.

איך מתמודדים עם לקוחות שעברו טיפולי קוסמטיקה שאינם מוצלחים, איך אפשר להבטיח להם שאצלכם זה לא יקרה, וליצור להם חוויה מתקנת ואיך מתאימים להם טיפולים ברמה האישית?

כל התשובות לחששות הגדולים ביותר בתחום הקוסמטיקה נמצאות כאן עבורכם.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי טיפולי גוף לבחירתך

לקוחות מאוכזבים הם לקוחות שצריך לטפל בהם אחרת

זה לא סוד שעולם האסתטיקה והקוסמטיקה עבר מהפכות שונות ברמה החדשנית הטכנולוגית אך לא כולם יודעים באמת כיצד לתפעל את הטכנולוגיה הזאת ובכלל להתמודד עם המהפכה.

אתם בתור אנשי המקצוע המוסמכים שדואגים להיות מעודכנים ולבצע את כל ההשתלמויות הנדרשות יכולים להבין מדוע אנשים מעוניינים בכך שהטיפולים שהם עוברים יהיו הטובים ביותר ועם תוצאות איכותיות ללא נזקים.

יחד עם זאת, לקוחות המגיעים אליכם לאחר שעברו טיפולים קוסמטיים או אסתטיים אצל אחרים או פשוט לא מרוצים מהטיפול הקיים מצריכים התנהלות אחרת.

הנה כמה דרכים להתמודד עם לקוחות שאינם מרוצים מטיפול זה או אחר:

חשוב להבין מה מאכזב את הלקוחות

הצעד הראשון בטיפול בחוסר שביעות רצון הלקוח הוא הבנת הסיבות העיקריות לאכזבתם. צעד זה יכול לנוע בין תקשורת תקולה או אי הבנה לגבי תוצאות הטיפול לביצועים של המכשיר האסתטי בו נעשה שימוש כמו מכשיר להסרת שיער שלא הצליח לספק את התוצאות להם ציפו ועד להתנהלות של המטפלים מול הלקוחות.

הקשבה מכילה לדאגותיהם של הלקוחות ללא שיפוט מספקת תובנות חשובות לגבי החוויה שלהם תוך הכנת התהליך לשיחה בתקשורת טובה המאפשרת שיפור ותיקון התהליך וכמו גם שביעות רצון הלקוחות להמשך הטיפולים ולעתיד.

ביסוס אמון באמצעות שקיפות

שקיפות היא המפתח לבנייה מחדש של אמון עם לקוחות שהתאכזבו מהתערבויות קוסמטיות בעבר. חשוב לדון בגלוי במגבלות ובסיכונים הפוטנציאליים הקשורים בטיפולים כולל טכנולוגיות חדשות כמו מכשירים למיצוק עור הפנים ועוד.

מתן מידע ברור ומדויק לגבי מה שניתן להשיג באופן ריאלי עוזר לנהל את הציפיות וממחיש את המחויבות שלכם ליושרה, שקיפות ואמון מול הלקוחות.

ייעוץ והתאמה אישית

גישה המתאימה לכל סוגי הלקוחות כמעט ולא מספיקה בתחום הטיפולים האסתטיים. עבור לקוחות שחוו חוויה לא מספקת, הצעת ייעוץ מותאם אישית היא אפילו חשובה יותר. חשוב אם כן לבצע הערכה יסודית של סוג העור של המטופלים, ההיסטוריה הרפואית שלהם וטיפולים קודמים, כולל כל ניסיון עם מכשירים או טיפולים מסוימים לדוגמה טיפולי אנטי אייג'ינג אלו אחרים.

התאמה אישית של תוכניות טיפול כך שיתאימו לצרכים ולמטרות הספציפיות שלהם יכולה לשפר משמעותית את רמות שביעות הרצון ואת תחושתם לגבי טיפולים עתידיים בנוסף לנוכחיים.

תנו מקום לחדשנות ולטכנולוגיה

חדשנות בטיפולים קוסמטיים מציעה אופקים חדשים לטיפול בבעיות הלקוח בצורה יעילה יותר. טכנולוגיות מתקדמות מראות את ההשקעה של שלכם בציוד חדיש ובהדרכת הצוות ויכולה להרגיע את הלקוחות שהם למעשה בידיים הטובות ביותר, המוסמכות והמעודכנות בכל תחום ועניין בטיפולים אליהם הגיעו.

טיפול בלקוחות הוא אחד הדברים החשובים ביותר מבחינה הומנית ולכן הדבר הראשון שעליכם לעשות לפני הכל הוא לזכור שכל לקוח ולקוחה הם לפני הכל אנשים שמגיעים לאחד מהשלבים החשובים בחייהם.

כל שינוי אסתטי נעשה לאחר מחשבה עמוקה, שנים של חלומות שהלקוחות מבקשים להחלים וסקירת שוק מהותית שהלקוחות לבטח עשו לאחר שהם הגיעו אליכם, בטח לאחר שהם התאכזבו ממקומות אחרים או טיפולים אחרים. כאשר אתם מקבלים לקוחות מאוכזבים ההתנהלות מולם חייבת להיות ללא דופי ויצירת בסיס לתקשורת פתוחה, אמינה, עם קרקע חזקה ויציבה להמשך הטיפולים בעתיד.

חשוב לזכור שתקשורת יעילה לא צריכה להסתיים בטיפול. יש לתת מקום לפגישות מעקב וכמובן גם הבטחת שביעות רצון הלקוח ומתן מענה לכל חשש שעלול להתעורר לאחר הטיפולים או במהלכם.

מתן סביבה תומכת בה הלקוחות מרגישים בנוח לחלוק את החוויות והשאלות שלהם יכול מאפשרת מערכת יחסים חיובית ומעודדת את הלקוחות להמשיך בטיפולים הנוכחיים, טיפולים עתידיים ולהישאר לקוחות קבועים ונאמנים.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

כולם מחפשים להשתדרג ולהיות מעודכנים אך צריך יותר מזה

כאשר אתם כבית עסק מעודכנים במהפכות החדשניות והטכנולוגיות השונות זה ללא ספק חשוב. יחד עם זאת חשוב לזכור שרכישה של מוצר זה או אחר או מכשור חדשני לא מספיקה. חשוב שתשלחו את הצוותים המקצועיים שלכם להכשרות הרלוונטיות על מנת שאלו יהיו מוסמכים מספיק כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר לטיפול.

חשוב שלא להקל ראש בהסמכה, בהכשרה ובלימוד הצוותים שלכם את העבודה הטובה ביותר, כמו גם את עצמכם על מנת שבאמת תוכלו להסביר לצוותים את התפעול של המכשירים.

רכישת מכשור מחברה מקצועית המביאה לכם את ההשתלמויות הטובות ביותר, היכולות הטובות ביותר לתפעול, הדרכות והסמכה כמו גם תמיכה ראויה היא לא דבר של מה בכך. דאגו לרכישה מחברה מקצועית המעניקה לכם מעטפת שלמה והתוצאות תהיינה מקסימליות לצד החיובי ככל שניתן.

 

תוכניות טיפול מותאמות אישית וציוד חדשני – למען לקוחותיכם

גיוס מחדש של לקוחות שהתאכזבו מטיפולים קוסמטיים קודמים מצריך גישה זהירה ואמפטית. ככל שתעשיית הקוסמטיקה ממשיכה להתפתח, כך חייבות גם האסטרטגיות שלנו להתמודדות עם אכזבה של לקוחות והיכולת להבטיח שכל מטופל ומטופלת ירגישו שמכבדים אותם, מעריכים אותם ומביאים להם את הטיפולים הטובים ביותר.

בתעשייה שבה השאיפה לשלמות אסתטית מתמזגת לרוב עם החידושים האחרונים בתחום הרפואה, תחום הטיפולים הקוסמטיים הפך לאחד מהמרכזיים והמבוקשים ביותר בשנים האחרונות ולא בכדי. כאשר אתם מעניקים את היחס האישי הטוב ביותר אתם זוכים בלקוחות שלכם מחדש.

גישה אישית לתכנון טיפולים עתידיים היא חשובה במיוחד עבור לקוחות עם אכזבות מהעבר. בצעו הערכה יסודית של סוג העור, בחרו את המכשיר המתאים עבור הסרת שיער או כל טיפול אסתטי אחר והתאימו ציפיות אל מול הלקוח לרוב טיפולים אסתטיים מצריכים סדרה או תהליך מסויים, שקפו את הזמן המומלץ לתהליך ולתוצאות הרצויות.

התאמה אישית של תכנית הטיפול לא רק מגבירה את הסיכוי להצלחה אלא גם מדגימה את הקשב שלכם לצרכים הייחודיים של הלקוחות תוך הענקת תשומת הלב הרצויה כאשר הלקוחות הם בתעדוף הראשוני אצלכם, והם ירגישו זאת.

 

מעבר לטכנולוגיה חשוב לדעת לנהל סיבוכים ומכשולים

לקוחות שהתאכזבו מטיפולים קודמים זקוקים לרוב ליותר מעוד תכנית טיפול. הם זקוקים לתמיכה וביטחון. מתן טיפול מעקב מקיף כולל התעדכנות שוטפת והתאמת תכניות טיפול לפי הצורך מראה שאתם משקיעים בלקוחותיכם להשגת התוצאות הרצויות.

זו גם הזדמנות לטפל בכל החששות שמתעוררים באופן מידי, ולחזק את האמון של הלקוח בטיפול שלכם. חשוב לדעת שלמרות התכנון והטכנולוגיה הטובים ביותר עדיין עלולים להתרחש סיבוכים או כישלונות. אופן ניהולם יכול להשפיע באופן משמעותי על התפיסה ושביעות הרצון של הלקוחות.

תקשורת בשקיפות מלאה לגבי סיכונים אפשריים, הכרה מיידית בכל סיבוך וניהול מהיר ואפקטיבי הם קריטיים. הלקוחות צריכים להרגיש שהבריאות שלהם והתחושה הטובה שלהם היא מעל הכל ושנעשה כל צעד לתיקון כל בעיה שצצה.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי טיפול פנים לבחירתך

בחרו בטוב ביותר, על בריאות הלקוחות שלכם לא מתפשרים

כפי שאתם בוחרים עבורכם את הרופאים הטובים ביותר, ורוכשים עבור הבית את המוצרים הטובים והבטוחים ביותר. כך אתם צריכים גם עבור הלקוחות שלכם לדעת לרכוש את מיטב המכשור החדשני עם האלמנטים הבטוחים תוך הכשרת הצוות שלכם והכשרתכם לתפעול המכשור למטרת הענקת טיפול אחראי ובעל תוצאות איכותיות בהתאם לטיפול הספציפי.

חברה מקצועית תדע להעניק לכם את המעטפת המלאה של אחריות, תמיכה, ליווי והדרכה ראויים מתחילת הדרך, במהלכה ועד להמשך הטיפולים במכשור החדשני שאתם רוכשים.

4MP הוא מהמותגים המובילים בישראל בשיווק מכשירים טכנולוגיים חדשניים אל שוק האסתטיקה בישראל ומעניק שירות אדיב סבלני ומכיל לצד מקצועיות ברמה מהגבוהות ביותר לאינספור אנשי מקצוע בתחום האסתטיקה ברחבי ישראל.

החברה היא המשווקת והיבואנית של מיטב הטכנולוגיות בעולם האסתטיקה בתחומי טיפולי הגוף טיפולי פנים והסרת השיער.

החברה מעניקה פתרונות טכנולוגיים אפקטיביים, חדשניים וחדשניים עם הדרכות רלוונטיות ותמיכה לאורך כל הדרך. עם מעל 15 שנות ניסיון ופעילות הניסיון, הידע ואיכות המוצרים מאפשרת לחברה לקחת חלק בהצלחה של מכוני אסתטיקה רבים בישראל תוך שיווק של טכנולוגיות מתקדמות העומדות בתקנים המחמירים ביותר של מכון התקנים הישראלי, ואף העולמי. צרו קשר כבר כעת.

 

שאלות ותשובות

מה עלינו לעשות אם טיפול הסרת השיער שהיה בעבר לא עבד כמצופה עבור הלקוחות?

אם קרה וטיפול להסרת השיער לא עבד על פי התוצאות הרצויות חשוב להתייעץ עם רופא שיוכל להעריך מדוע הטיפול הקודם לא היה יעיל. לאנשי הרפואה יש את היכולת להציע תובנות לגבי מכשירים או טכנולוגיות חדשות יותר להסרת השיער שעשויות להתאים יותר לעור ולסוג השיער של הלקוחות שלכם.

האם יש התקדמות בטיפולי הצערת עור הפנים למי שלא ראו תוצאות משיטות קלאסיות יותר?

אכן, יש התקדמות טכנולוגית חדשנית בטיפולים נגד הזדקנות עור הפנים כולל חדשנות של מכשור המציעה אופציות מדויקות יותר עבור הצערת העור, חיטוב הגוף ועוד טיפולים שונים ומגוונים הקשורים לנושא זה למגוון הלקוחות ובמגוון הגילאים.

האם ניתן לעשות משהו אם מכשיר למיצוק עור הפנים לא מספק את התוצאות שהובטחו?

בהחלט. ייתכן שיהיה צורך לבדוק מכשיר למיצוק עור הפנים חלופי או דרכי טיפול שמתאימים יותר למאפייני העור של הלקוחות שלכם ולזכור שכל לקוח הוא עולם ומלואו והתוצאות הן שונות ובהתאמה אישית. לאזורים הספציפיים שבהם הלקוחות מעוניינים ורוצים לטפל יש צורך בייעוץ מפורט שיכול לסייע בזיהוי הגישה המתאימה והיעילה ביותר למצבם.

האם כדאי לנסות מכשיר HIFU לאחר חוויה מאכזבת מטיפול במכשור אחר לפנים?

מכשיר HIFU מציע גישה לא פולשנית למיצוק והרמת העור והוא יכולים להביא אפשרות טובה יותר לטיפולים חדשניים מאשר טיפולים קודמים שהביאו לתוצאה מאכזבת. שוחחו עם הלקוחות שלכם על האכזבות שלהם מטיפולים קודמים ובדקו כל אופציה חדשנית אחרת שיכולה לסייע להם.

5/5 - (3 votes)
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן