המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

 מכשיר להסרת שיער – מכשירים מסירי שיער

יש המצאות ופיתוחים שקשה לדמיין איך התנהל העולם בלעדיהם, כמו למשל מכשיר להסרת שיער, הנחשב לטכנולוגיה פורצת דרך, בזכותה ניתן להנות ממראה אסתטי ומטופח. אז מה התחדש בתחום בשנים האחרונות ומהם הפתרונות המוצלחים ביותר?

 

הסרת שיער  בלייזר תמיד נחשבה לשירות אסתטי מבוקש

אם בעבר שלטו סכיני הגילוח ומוצרי השעווה השונים בשוק הסרות השיער, הרי שבכניסתו של הלייזר השתנתה תמונת המציאות מקצה לקצה. זה לא רק הפלא הטכנולוגי שצרב את זקיקי השערה באפס פעולות מריטה, אלא גם השקט בפעולת המכשיר, מהירות הטיפול וכמובן – התוצאות שהותירו מטופלים ומטופלות כאחד מופתעים לטובה.

מאחורי הקלעים, מדובר בטכנולוגיה עם הרבה יותר ותק ממה שנהוג לחשוב: מכשיר להסרת שיער בלייזר פותח לראשונה בשנת 1979, על ידי המדען ברי ג'יי. כמו אמצעים רבים בעולמנו, גם הפעם מדובר בגילוי שהתרחש לגמרי בטעות: ג'יי חשף את זרועו לקרן הלייזר שפיתח, שנועדה לחסל במקור את שורש השערה. משהבין שהשערות המקומיות נשרו ולא חזרו לצמוח במשך זמן רב לאחר מכן, רשם את מכשיר הלייזר שלו כפטנט.

כמובן שתהליכי הסרת שיער בקליניקה של ג'יי לא תמיד עבדו כמתוכנן: תלונות על הופעת תופעות לוואי רבות וקשות אפפו את חדר הטיפולים לעתים קרובות, אך מאז נכנסו עוד ועוד חברות מפתחות לשוק והשאר היסטוריה. כיום מכשיר להסרת שיער מקצועי נחשב לכלי עבודה כמעט בסיסי אצל הקוסמטיקאיות המקצועיות והוא ממשיך לעבור פיתוחים ושיפורים מדהימים.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

יתרונות הטיפוח באמצעות מכשיר להסרת שיער

היתרון המרכזי ביותר בעולם הסרת השיער הוא קיצור זמני הטיפול: אם בעבר הסרת שיער לקחה מספר שעות, הרי שכיום מכשירים להסרת שיער השתדרגו וניתן לקצר את משך זמן הטיפול לדקות בודדות. כתוצאה מכך הופך זמן הטיפוח בקרב נשים וגברים למינימלי, כך שהם פטורים מהשקעה של זמן רב להסיר שיער מדי יום ונהנים ממרווחים גדולים בתדירות הטיפול הבא.

כמובן שלא די ביתרון הזמנים כדי להפוך את השיטה לאולטימטיבית בקרב כלל סוגי הלקוחות ולכן כל מכשיר להסרת שיער מומלץ תומך כעת גם בהבנה עמוקה ומקצועית של צרכי המטופלים בקליניקה שלך, סוג העור ומרקם השערה המאפיין אותם וגם מידת הבטיחות הגבוהה שתאפשר להם לעבור את הטיפול ברוגע וללא חשש.

 

חידושים טכנולוגיים של מוצרים להסרת שיער במהירות ובבטחה

לאור צרכי הטיפול המתחדשים ומתפתחים בעידן של מהירות וחשיבות שביעות הרצון, פותח המכשיר המתקדם והעוצמתי ELYSION PRO. זהו מכשיר לייזר להסרת שיער המותאם לגווני עור בהירים, כהים ושזופים שנמנה עם המהירים ביותר בשוק, כאשר 11 דקות בלבד (עד 15 פולסים לשנייה) מפרידות מתחילת עבודתו ועד סיום הטיפול.

ELYSION PRO פותח בהתאמה לשיטת פירוק זקיקי השערה PSP, המכוונת להפקת פולס מרובע עוצמתי, תוך שימוש באנרגיה מינימלית שבולמת התחממות ובכך מאפשרת שימוש קבוע ובטוח למגע בשכבת האפידרמיס. המכשיר אידיאלי לכל סוגי השיער ונחשב ליעיל במיוחד לדילול ולשיער פלומתי בהיר. 

או מערכת משולבת- היכולה לספק לקליניקה ורסטליות ולא רק מכשיר להסרת שיער, מערכת משולבת ב3 טכנולוגיות מתקדמות במכשיר אחד. תחנת עבודה עוצמתית המעניקה גם הסרת שיער בטכנולוגיית הDPC הבלעדית ל-4MP המאפשרת לשלוט בקלות בעוצמת האנרגיה באמצעות בחירה מבנה הפולס, יכולת לבצע טיפולי פנים במגוון טכנולוגיה עם מענה למגוון אינדיקציות – פיגמנטציה , אקנה ופוסט אקנה , חידוש העור ואנטי אייג'ינג וטיפולי גוף לחיטוב והצרת היקפים.

כבעלים של קליניקה או מכון יופי, עליכם לשמור כל העת על רמה טיפולית גבוהה ומתקדמת, שמייעלת את תהליכי הסרת השיער והופכת אותם לנוחים ופשוטים ככל הניתן. טיפול קצר, יעיל וממוקד מסייע לכם להתפנות אל הלקוחות הבאים במהירות רבה יותר ולנהל גבייה מושכלת לאורך זמן, על פי מידת שביעות הרצון מתוצאות הטיפול האיכותיות.

מכשיר להסרת שיער

מסירי שיער – על הטוב ביותר בקליניקה שלך, אין פשרות!

טיפולי הסרת השיער דורשים ניסיון רחב, בקיאות והיכרות עם סוגים שונים של גווני עור, שיעור גוף וכמובן עם הטכנולוגיה הרלוונטית. 

כאשר מכונה להסרת שיער לצמיתות מציע ביצועים טובים יחד עם תוצאות מהטיפול הראשון, הימנעות מכאבים ואי נוחות, בטיחות מלאה ואף התאמה למגוון סוגי עור וסוגי שערה – יהיה צורך לשלב אותו גם אצלך בקליניקה, כדי לשמור על יתרון יחסי מוצלח לעומת כל המתחרים. 

כמובן שאין לבחור מכונות להסרת שיער שאינם בעלי תקנים מתאימים ממכון התקנים הישראלי או אישור מטעם משרד הבריאות. ככל שהמטרה היא לאפשר ללקוחותיך ליהנות מטיפולים מקצועיים במכשיר שמהווה את המילה האחרונה בתחום הסרת השיער, אין ספק שגם התדמית המקצועית תתלווה אליה בקלות רבה יותר ותשדרג את בית העסק במהירות, כמעט ללא כל מאמץ נוסף. 

איזה מכשיר מסיר שיער הכי טוב?

עידן של פיתוחים וחידושים מאפיין את התקופה הנוכחית בענף ומספק פתרונות חכמים מהשורה הראשונה:

ELYSION PRO – היחידי בישראל עם אישור משרד הבריאות לקוסמטיקאיות, מצטיין בטיפול בכל גווני העור וסוגי השיער ומכיל את טכניקת ה-PSP שמפרקת את זקיק השערה בהצלחה.

OMNIMAX S3 – מערכת משולבת ב3 טכנולוגיות מתקדמות במכשיר אחד המאפשרת הסרת שיער בטכנולוגיית הDPC הבלעדית ל-4MP המאפשרת לשלוט בקלות בעוצמת האנרגיה באמצעות בחירה מבנה הפולס, יכולת לבצע טיפולי פנים במגוון טכנולוגיה עם מענה למגוון אינדיקציות וטיפולי גוף.

ניתן להתאים בהתאם לצרכי הקליניקה וההתפתחות את המכשיר והטכנולוגיה הנכונים ביותר עבור הקליניקה והמענה ללקוחות.

 

שאלות נפוצות

אילו הכשרות צריך כדי להפעיל את המכשירים?

יש לקבל הסמכה פורמלית בתחום הקוסמטיקה וכן את אישור משרד הבריאות להפעלת כל מכשיר להסרת שיער בישראל. ברכישת המכשיר תקבלו גם השתלמות והכשרות מתאימות. 

האם יש ליווי מקצועי ברכישת המכשיר?

בהחלט. הצוות הטכני והמקצועי שלנו ב-4mp מספק ליווי, תמיכה, הדרכה ומענה לכל שאלה. 

מי מבצע את הטיפול?

מי שבהכשרתם למדו קוסמטיקה בכירה (קלינית), קוסמטיקה פרא-רפואית או שהוסמכו באופן ייעודי להסרת שיער בטכניקה המיושמת במכשיר הנרכש. 

האם מדובר בהליך בטוח מבחינה בריאותית?

ככל שהמכשיר נחשב לבטיחותי ומותאם אישית למטופלים, כך תימנע פגימה בריאותית. חשוב לערוך תשאול מקיף ללקוח/ה טרם הטיפול לאפיון בעיות אנדוקריניות, רגישות עורית או כל סימפטום אחר שעשוי להשפיע על התוצאה.

דרג מאמר זה
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן