המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

מכשיר להסרת שיער מקצועי

בעידן שופע טכנולוגיה, לא מפתיע שמידי יום מתווספים מגוון רחב של חידושים, שיפורים ופיתוחים פרי עטם של צוותי מחקר ומעבדות מקצועיות, שלנגד עיניהם מטרה לייעול משך זמן ותוצאות הטיפול.

מהן הטכנולוגיות שבהן משתמש מכשיר להסרת שיער מקצועי וכיצד הן באות לידי ביטוי בעבודה במכון היופי ובתוצאות שעמן יוצאת הלקוחה? זמן להכיר את פריצות הדרך הטובות ביותר בתעשיית הסרת שיער הגוף והפנים:

 

אילו טכנולוגיות קיימות היום בעולם הסרת השיער המקצועי?

שיער גוף ופנים הם רכיבים טבעיים שקיימים אצל כולם. חלק מהאנשים יהיו בעלי שיער דליל ובהיר, בעוד שאחרים יהיו בעלי שיער כהה ועבה. כמובן שהסוג האחרון הוא זה שנחשב בתרבות היופי המודרנית לבלתי רצוי מבין השניים, אם כי בשני המקרים יפנו מטופלים אל הקוסמטיקאית ויבררו איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר עבורם.

הבשורות הטובות הן שכל מכשיר להסרת שיער מקצועי אכן מתמקד בטכנולוגיות מתקדמות ספציפיות שנועדו לספק עור חלק, לרבות דילול משמעותי בצמיחת השיער באזורי הטיפול. בחברת 4MP, הטכנולוגיות הרבות שבאות לידי ביטוי משלבות בתוכן גם מקסום ריאלי של חוויית הטיפול עצמה, הכוללת זמני טיפול מהירים, ביצוע ממוקד ועוצמתי, נטרול כאבים ותופעות לוואי וגם שמירה על התוצאות המוצלחות למשך זמן ארוך במיוחד.

טכנולוגיית הלייזר

הטכנולוגיה המוכרת והנפוצה ביותר בעולם הסרת השיער היא כמובן הלייזר. מכשיר להסרת שיער מקצועי באמצעות קרן לייזר, פועל באורך גל ייחודי של 808 ננומטר ובעל פעימה ארוכה, המיועד לחדור אל תוך שכבת האפידרמיס. הגל מגיע אל זקיקי השיער שנמצאים באזור הטיפול ומחמם אותם. הלייזר עצמו נספג על ידי המלנין המצוי בשיער, הורס את הזקיק מיסודו ופוגע ביכולת ההתחדשות שלו. 

אפילציה

תחום האפילציה הרחב והמגוון מכיל בתוכו שתי גישות טכנולוגיות עיקריות – האחת היא שימוש בטרמוליזה (גלי רדיו) והשנייה מבצעת הסרת שיער בטכניקת האלקטרוליזה(זרם גלווני ישר). מכונה להסרת שיער הפועלת בשיטת האפילציה במכשיר הייחודי ל-4MP מציעה שתי שיטות: שיטת המלקט, שבה משתמשים בזרם חשמלי המועבר בתדר גבוה לתוך פקעת השערה, שם הוא גורם להשמדתה היעילה. שיטה נוספת: שיטת המחט, במסגרתה מדקרים את זקיק השערה (שימוש במחט דקיקה ועדינה מאוד), כך שהיא מעבירה זרם חשמלי שצורב את השערה מהשורש, מה שמנתק אותה לחלוטין ומונע ממנה לצמוח בחזרה.

טכנולוגיית ה-DPC

DPC (Dynamic Pulse Control) מהווה פיתוח ייחודי ובלעדי מבית 4MP, שבמסגרתה מכשיר להסרת שיער מקצועי מבצע שימוש באנרגיית אור. טכנולוגיה ייחודית זו, להבדיל מאחרות בהן חל שימוש רק במבנה פולס אחד, משתמשת בשלושה מבני פולסים שונים כדי להפיק תוצאה מנצחת. מבנה הפולס משתנה אוטומטית על סמך הנתונים הספציפיים של כל מטופל על פי גוון העור שלו, צבע השיער וסוג השיער המדויק. ההתאמה של כל הנתונים מספקת בפועל תוצאות מושלמות, תוך זמן קצר ובשמירה מוחלטת על בטיחות המטופלים.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

המכשירים של 4MP  – הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם!

טיפולים להסרת שיער באמצעות מכשיר להסרת שיער מקצועי מתאימים לרוב האוכלוסיה, אך ההצלחה הטיפולית שלהם תלויה בראש ובראשונה בגוון העור וגוון השיער. שיער כהה יותר, מכיל כמות גדולה יותר של מלנין ולכן ניתן להרוס אותו בקלות רבה יותר, דבר המאפשר טיפול בעוצמה נמוכה למדי. יחד עם זאת, עוצמה נמוכה תביא למספר גדול יותר של טיפולים, כך שבעלי הגוון הבהיר יסתפקו בתהליך קצר יותר בסופו של דבר, אך במסגרת טיפולים בעוצמה גבוהה יחסית.

בשני המקרים, נדרש מכשיר לייזר להסרת שיער הכי טוב על מנת להפיק תוצאות מצוינות, אחרת הוא ייתפס כבלתי אפקטיבי ביחס לסדרת הטיפולים הארוכה או חוסר הנוחות והכאבים שבמהלך כל טיפול. בחברת 4mp קיים פתרון מקצועי מושלם שעונה על כל צרכי המטופלים, תוך שימוש בטכנולוגיות החדשניות:

ELYSION PRO – מכשיר להסרת שיער מקצועי בלייזר

מכשיר להסרת שיער מקצועי שמתבסס על פיתוחים עדכניים מבית קקון מדיקל, מיישם את שיטת ה-PSP, במסגרתה נוצר פולס מרובע ועוצמתי המאפשר טיפול ממוקד ביותר שמביא להרס מוחלט לזקיק השערה. ELYSION PRO מטפל בכל גווני העור וסוגי השיער באמצעות 4 אורכי גל שונים ושני מצבי עבודה, המותאמים לעורות בהירים ועד שזופים ובייחוד כלפי אזורים בעלי שיער פלומתי ודק. 

LASERMACHPRO – מערכת לייזר חכמה להסרת שיער

המערכת נחשבת לבטיחותית וחכמה, המשתמשת בטכנולוגיית הלייזר ומטפלת בעורות בהירים, כהים ושזופים על פני שתי תוכניות עבודה לפי סגנון עבודת המטפל/ת. כל תוכנית מציעה שיטת עבודה סטטית או דינמית, באמצעות ידית קירור בטכנולוגיית Compressor Cooling System השומרת על טמפרטורה קרה לאורך הטיפול ובכך מונעת חום וצריבה שגורמים לתחושת אי נוחות. 

Omnimax S3 – מערכת משולבת עם תוצאות חסרות תחרות

זהו מכשיר להסרת שיער מקצועי ומתקדם בטכנולוגיית האור בשיטת הDPC, המשלב טכנולגיות מתקדמות נוספות כמו כמו גלי רדיו, ו- VERMA  DERM להשגת תוצאות מקסימליות ומגוון רחב של טיפולים מהסרות שיער, לטיפולים לחידוש העור, אקנה, פיגמנטציה, פטרת, העלמת קמטים, צלוליט , הצרת היקפים נימים וכו..  המעניקים מראה העור חלק, הדוק ומתוח.

מכשיר להסרת שיער מקצועי
מכשיר להסרת שיער מקצועי

מה מיוחד בחברת 4MP

4MP הוא המותג המוביל בישראל ביצור ובשיווק הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר בתחום האסתטיקה, המתמקדות בטיפולי הסרת שיער, טיפולי פנים וגוף. החברה נחשבת גם למובילה המספקת גם ליווי מלא לאנשי המקצוע משלב הייעוץ העסקי, הכשרה ותמיכה מקצועית, תמידה ומעטפת שיווקית המובילה להצלחה מלאה של העסק.

 

כיצד ניתן ליצור איתנו קשר?

אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 1-700-70-90-60 או למלא את פרטיכם באתר ואנו נשמח לספק לכם הדרכה, התרשמות וייעוץ מקצועי בנוגע לכל אחד מהמכשירים שלנו ובנוגע למעטפת השירותים המלאה. 

דרג מאמר זה
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן