המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

כל הסיבות לרכוש מכשיר להסרת שיער לגבר – מגדילים את מעגל הלקוחות

בעולם של ימינו, גברים רבים שואפים להשיג מראה גוף חלק ומודגש יותר ולכן מעוניינים למצוא מכשיר להסרת שיער לגבר בכל חלקי הגוף שיספק מענה מקצועי במינימום כאב ותוצאות ארוכות טווח. אז מהם המכשירים הטובים ביותר בתחום הסרת השיער? מיד תגלו:

 

אתגרים בהסרת שיער לגברים

האפשרויות בקרב נשים להסרת שיער תמיד היו מגוונות מאוד: מגילוח פשוט ועד מכשיר להסרת שיער בלייזר – מגוון האמצעים זמין ומותאם לטיפול בשערות נשיות דקיקות בכל גווני העור.

לא תמיד אלה פני הדברים כאשר מתמקדים בצד הגברי של המשוואה: הצורך להסיר שיער צפוף, עבה ולעיתים גם ארוך למדי, הביא לאורך השנים לקושי במציאת הפתרונות המתאימים ביותר. גם אם כבר נמצא מכשיר להסרת שיער לגבר, כמו למשל בטיפולי הלייזר המיתולוגיים של תחילת שנות האלפיים, הוא היה מלווה בתהליך כואב למדי, שגברים רבים חששו להתמודד עמו.

המצב הביא את הגברים להתמקד בעיקר בהסרת שיער באמצעות גילוח בעיקר באזור הפנים, בין היתר הודות לקמפיינים האגרסיביים של חברות סכיני הגילוח שהביאו להגדלה משמעותית במכירות. ואילו יתר שיער הגוף? נותר בלתי מטופל, לעתים למורת רוחם.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

הסרת שיער במאה ה-21: כבר מזמן לא לנשים בלבד

העשור האחרון כבר מביא עמו בשורות חדשות בתהליכי הסרת השיער לגברים, כך שכיום גם הם יכולים לעבור טיפולים באמצעות מכונה להסרת שיער וליהנות ככל הנשים, מעור חלק ונקי משיער, שהושג בסדרת טיפולים קצרים וללא כאבים כלל.

מכשירים אלה פותחו במיוחד כדי להתמודד עם כל סוגי השיער לרבות שיער כהה והצפוף שמאפיין את הגוף הגברי ומעניקים תוצאה איכותית שנשמרת לאורך זמן רב. הודות לפיתוחים טכנולוגיים מתקדמים ויעילים, יכולים הגברים ליהנות כיום מטיפולים שגרתיים למדי במגוון מכוני טיפוח או קליניקות פרטיות, הכוללים עבודה עם מכשיר להסרת שיער לגבר שתוצאותיו מופיעות כבר מהטיפול הראשון.

 

מדוע שגברים יסירו שיער בעצם?

העולם תפס מאז ומעולם את הגוף הנשי כחלק, להבדיל את תפיסת הגוף הגברי כ"מחוספס" יותר. אלא שבפועל כשם שישנן נשים שמעדיפות להימנע מהסרת שיער לצמיתות, קיימים גם גברים שהיו שואפים לכך. רובם מעוניינים להסיר את השיער באמצעות מכשיר להסרת שיער לגבר מטעמים אסתטיים כמובן, אך חלקם מבינים כי התחושה הנוחה והאווירירית יותר בקיץ או במקומות חשופים יותר כמו הים, היא עניין בר השגה.

לשם כך פותחו מכשירים ייחודיים להסרת שיער המותאמים לעבודה גם מול השיער הגברי הגס והצפוף. מכשירים אלה מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות שמביאות לתוצאות כבר מהטיפול הראשון, נמנעות מגירוי, אדמומיות או צריבה ובכך משפרות גם את הביטחון וחוויית ההצלחה מהטיפול כבר ביציאה מהקליניקה. ולראיה – מטפלות רבות בוחרות כיום להעניק טיפולים באמצעות מכשיר להסרת שיער המותאם לסוגי שערה מגוונים וכמובן לכל גווני העור.

 

מכשיר להסרת שיער לגבר

 

חוסך זמן, כאבים ואפילו כסף

גברים רבים מגיעים גם לטיפולי הסרת שיער בשעווה מעת לעת ונדרשים לטיפול יחסית ארוך ויקר, שחלק גדול מהצלחתו תלוי במיומנות המטפלת. מכשיר להסרת שיער לגבר לעומת זאת, ישיג הצלחה ללא תנאים מוקדמים, תוך עבודה מהירה וממוקדת בפירוק זקיקי השערה והימנעות מכאבי התלישה כמובן, שמאפיינים את רצועות השעווה המסורתיות.

זהו נתון רלוונטי להשוואה בקרב מטפלת מקצועיות שנשאלות לכך לעתים קרובות ונדרשות להציג את היתרונות שבעבודה עם מכשיר טכנולוגי מתקדם לעומת הסרת שיער בגילוח או בשעווה שאמנם אינם פתרונות לצמיתות, אך משיגים בכל זאת את התוצאה הרצויה. כאשר הטיפול מיושם בדרך שאינה מכאיבה, במשך כמה דקות בלבד עד להשלמת הטיפול ונוצרת ממנו תוצאה טובה לטווח הארוך, אין למעשה כל סיבה שלא לבחור בהסרת שיער מקצועית לגברים.

 

איזה מכשיר להסרת שיער לגבר נחשב לטוב ביותר?

הכירו את מכשיר ELYSION PRO מבית 4MP, אחד ממכשירי הלייזר המהירים והעוצמתיים ביותר בתחום טיפולי הסרת השיער לגברים ולנשים כאחד, המכשיר מאפשר טיפול יעיל בכל סוגי השיער וגווני העור אודות לפונקציונליות שלו התומכת ב-4 אורכי גל, 3 ידיות ו-2 מצבי עבודה המתאימים לבעלי עור בהיר, כהה ושזוף.

המכשיר מבוסס על מחקרים ופיתוחים חדשניים מבית קקון מדיקל המאפשרים טיפול אפקטיבי במיוחד אודות לשיטת  ה-PSP, שיטה בלעדית זו הצליחה ליצור פולס מרובע עוצמתי ומושלם ובכך לספק אנרגיה גבוהה וממוקדת בפירוק זקיק השערה.

מכשיר נוסף ובולט בקטגוריה הוא OMNIMAX S3 המכיל מערכת חדשנית, עוצמתית ומהירה המבוססת על טכנולוגיית DPC שפותחה לחברת 4MP  ומתמקדת בטיפולים באנרגיית אור, שמביאים להסרה מדויקת של כל שערה באמצעות שליטה בעוצמת האנרגיה דרך בחירה באחד משלושה מבני פולס, לפי גוון העור והשיער.

זהו מכשיר להסרת שיער לגבר ולאישה המציע טיפול נוח במינימום כאב, עם תוצאות נראות לעין מהטיפול הראשון. הפעלת המכשיר פשוטה ועלותו אטרקטיבית כך שברכישתו תיווצר כדאיות עסקית גבוהה.

נוסף לרכישת המכשיר אנו מעניקים בחברת 4MP הכשרה קלינית מקצועית- עיונית ומעשית המעניקה  את כל הידע הנדרש לתפעול המכשיר בקליניקה, תמיכה טכנית ומעטפת שיווקית ענפה לקידום הקליניקה, שתאפשר לך להפוך להצלחה בתחום פעילותך ולנהל עסק משגשג ורווחי עם שביעות רצון מלאה מצד הלקוחות.

 

שאלות ותשובות

מהם היתרונות בהסרת שיער לגברים?

מענה על הצורך האסתטי שבגוף חלק ומודגש יותר, לצד שיפור תחושת אווריריות ונועם במגע הגוף עם מרקמי בדים שונים ובנוכחות האישית במקומות כמו חוף הים.

איזה מכשיר להסרת שיער לגבר נחשב לטוב ביותר?

4MP מציעה מכשירים מתקדמים בעלי טכנולוגיות מתקדמות ויעלות עבור קליניקות, המאפשרים להרחיב את מעגל הלקוחות  ולמקסם את שורת הרווח שלך.כדי לדעת מהו המכשיר והטכנולוגיה המתאימה עבור הקליניקה ניתן לפנות אלינו לייעוץ מקצועי בהתאמת המכשיר המדויק לקליניקה שלך.

דרג מאמר זה
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן