המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

מכשיר להסרת שיער בלייזר

הדרך לגוף ולפנים חלקות עוברת דרך מכשיר להסרת שיער בלייזר, המשתמש בטכנולוגיה שמותירה עור חלק לאורך זמן וללא תופעות לוואי. במאמר זה נתייחס לשיפורים טכנולוגיים אשר מובילים את עולם הסרות השיער בשנים האחרונות ובדרכי הטיפול האופטימליות. 

 

מכשיר להסרת שיער בלייזר המותיר עור חלק ללא גירוי

המודעות לאסתטיקה וטיפוח אישי התעצמה בשנים האחרונות, בקרב נשים וגברים כאחד. כולם שואפים לעור חלק נטול שערות, שבין היתר מותיר את המטופלים גם בנוחות ובביטחון עצמי מוגברים, לעומת מראה פחות מחמיא הנובע משיער בלתי רצוי.

כיום כל מכשיר להסרת שיער בלייזר מציע חלופה לשיטות המסורתיות כמו גילוח או שעווה. חשוב להבהיר שחלופות אלה אמנם מקובלות גם כיום, אם כי הן מספקות מענה לטווח הקצר בלבד ולעתים גורמות גם להתפתחות תופעות לוואי, כאשר הבולטות שבהן הן כאב ואי נוחות,  אדמומיות, גירוי ויובש.

אפשרות מקובלת נוספת עד לפני כשני עשורים הייתה אפילציה באמצעות מחט – שיטה איטית וממוקדת כלפי כל שערה בנפרד, שכיום משמשת לטיפול נקודתי בשערות במקומות קשים לגישה ובמקרים של שיער שיבה / לבן שאינו מתאים לטיפולי אור / לייזר .

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

טכנולוגיות מרכזיות בתחום הסרת השיער

הסרת שיער בימינו, מתבצעת על ידי שתי טכנולוגיות עיקריות:

טכנולוגיית הלייזר: קרן הלייזר מפיקה אנרגיית חום, גורמת להרס של זקיק השערה ולנשירת השיער. באמצעות מכשיר להסרת שיער בלייזר – ELYSION PRO מבית 4MP, ניתן לבצע את הסרת השיער בשיטת PSP הבלעדית, בה אנרגיית החום ממוקדת בפירוק יעיל ומהיר של זקיק השערה דרך 4 אורכי גל אפשריים ושני מצבי עבודה לעבודה על כל גווני העור וסוגי השיער.

אפשרות נוספת היא להשתמש ב- LASERMACHPRO המציע טכניקת עבודה נוחה וממוקדת למטפלת ולמטופלים גם יחד, בכל סוגי העור וצפיפות השיער.

IPL – שיטה זו ממירה קרני אור לאנרגיית חום, במטרה להרוס את זקיקי השיער ולגרום לנשירה רצויה באותו אזור. בחברת 4MP קיימת טכנולוגיה בלעדית המהווה את הדור המתקדם לטיפולי IPL ומשתמשת בשלושה מבני פולסים המשתנים ביניהם אוטומטית על פי גוון העור וגוון השיער, במטרה להבטיח תוצאות מושלמות בתהליך עבודה קצר ובטיחותי (טכנולוגיית DPC – Dynamic™ Pulse Control).

הכנות מקדימות לטיפולים באמצעות מכשיר להסרת שיער בלייזר

לפני קבלת החלטה אישית בנוגע לטכנולוגיה או ביחס למכשיר הטיפול, המטופלים נדרשים לבחור את המטפל/ת בהתאם למיומנותם, ניסיונם וגם הצלחותיהם המקצועיות כפי שלמדו עליהן ממכרים.

חשוב לדעת מהם האישורים והתקנים שיש למכשור בקליניקה – מכשירי הסרות השיער של 4MP עומדים בתקנים המחמירים ביותר בארץ ובעולם – מכון התקנים הישראלי,FDA  האמריקאי ו CE אירופאי עוד בפגישת הייעוץ, חשוב לפרט בפני המטופלים את התהליך, את את טכניקת העבודה המדויקת למכשיר הנבחר ולאמת את כשירותם והתקנים בהם עומד המכשיר לביצוע הסרת השיער.

כמובן שיש לאפיין תחילה את עובי, צבע וצפיפות השיער ולהתאים להם את הטיפול המדויק ביותר בהתאם לגוון העור. לאחר כל אלה, ניתן יהיה לקבוע איזה מכשיר להסרת שיער הכי טוב לשימוש בקרב המטופל/ת.

לפני הטיפול עצמו יש להגיע עם איזור הטיפול מגולח ונקי משיער כך אפקטיביות ובטיחות הטיפול עולה ותגרום לשביעות הרצון ותיאום הציפיות אל מול הלקוחות בצורה המקסימלית.

 

מכשיר להסרת שיער בלייזר

 

 

מהלך הטיפול

מכשיר להסרת שיער בלייזר פועל בפולסים, של הבזקי אור בצורה ישירה כלפי זקיקי השיער, כאשר במהלך הטיפול בן הפולסים ידית הקרח מגנה על רקמת העור  ומעלה את אפקטיביות הטיפול בנוסף, למקסום חדירת קרני האור בעת הפעולה, יש למרוח ג'ל ייעודי על גבי אזור הטיפול.

משך הטיפול עצמו תלוי במכשיר ובשיטה שנבחרו לכך על ידי הקליניקה טיפול גוף מלא בלייזר צפוי להימשך 60-30 דקות, מה שהופך אותו לטכנולוגיה האידיאלית לחיסכון זמנים ומקסום רווחים

אחד ממכשירי הלייזר המשווקים על ידי חברת 4MP הינו מכשיר ה-ElysionPro. זהו המכשיר המהיר ביותר ולכן זמני הטיפול בו מתקצרים במעל ל-50 אחוז בהשוואה למכשירי הסרת שיער אחרים ובכך מאפשר לסיים טיפול במספר דקות בודדות.

 

כמות הטיפולים והתוצאה

בהתאם לגיל, גוון העור, צפיפות וסוג השיער, פרופיל הורמונלי בגוף ועוד מספר פרמטרים, תיקבע כמות הטיפולים המתאימה. המטפלת נדרשת לבקיאות בפיזיולוגיית הגוף והשערה וכמובן למקצועיות ולמיומנות השימוש בטכנולוגיה מתקדמת, על מנת להשיג תוצאה מרשימה ומספקת שתמצב אותה ברמת מקצועיות גבוהה.

מכשיר להסרת שיער בלייזר מסוגים ELYSION PRO  או LASERMACHPRO אינם גורמים לתופעות לוואי או להגבלה ומאפשרים לשוב לשגרת היום מיד עם סיום הטיפול. אם נותרה תחושה מקומית מסוימת, ניתן להקל עליה בקירור האזור והתופעה תחלוף תוך זמן קצר.

ומה לגבי התוצאה הסופית? לרוב  כבר לאחר הטיפול בודד ניתן יהיה לראות נשירה שתימשך גם לאורך השבועות הבאים . ככל שהטיפולים מתקדמים, כך ניתן יהיה לראות מיתון בצמיחת השיער ואף העדר צמיחה, המעידים על הצלחה טיפולית טובה.

 

על המעטפת המקצועית של 4MP

חברת מעמידה לרשות לקוחותיה, הקליניקות את המכשור המתקדם והאפקטיבי ביותר בעולם הסרת השיער בלייזר, לצד מעטפת מקצועית מלאה להצלחת הקלינקה  במתן השירות. הדבר הופך את 4MP למותג היחידי בתחום האסטיקה והביוטי שמספק את התוכן האיכותי, המגוון והמעודכן ביותר לצד כל הכלים המקצועיים הנדרשים כמו מכשיר להסרת שיער בלייזר. בדרך זו אנו מובילים את לקוחותינו להצלחה מלאה, המורכבת משביעות רצונם המלאה של המטופלים.

 

שאלות ותשובות

מדוע לרכוש מכשיר להסרת שיער דווקא בחברת  4MP ?

חברתנו מובילה בגאווה את ענף שיווק המכשירים המקצועיים לרשתות , קליניקות המתמחות בטיפולים אסתטיים כבר למעלה מ-20 שנה ומציעה קניית מכשיר לייזר להסרת שיער מתוך מגוון המכשירים בהתאמה אישית לקליניקה. תוכלו למצוא עבור מכשיר להסרת שיער בלייזר מקצועי מחיר משתלם ומעטפת מלאה.

הידע, הניסיון, הפיתוחים הטכנולוגיים והליווי המקצועי של מאות הלקוחות מאפשרים לנו להציע את כל הכלים הטובים ביותר להצלחה ולשגשוג של נשות ואנשי המקצוע בישראל.

אילו מכשירים להסרת שיער בלייזר קיימים בחברת 4MP?

חברת 4MP גאה לעמוד בקדמה הטכנולוגית של תחום הסרת שיער בלייזר ולהציע פתרונות להסרת שיער המתאימים לטווח הרחב ביותר של גווני עור וסוגי שיער, ביניהם מכשיר Rapid DPC המותאם להסרת שיער בשילוב טיפולי פנים, פיגמנטציה ואנטי אייג'ינג, מכונה להסרת שיער LASERMACHPRO בעלת מערכת הקירור החכמה ו- ElysionPro המבוססת על שיטת PSP המפחיתה מעוצמת האנרגיה הנדרשת להצלחת הטיפול.

דרג מאמר זה
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן