המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

איזה מכשיר להסרת שיער הכי טוב – לבחירה קלה

היום כולם חולמים לדעת איזה מכשיר להסרת שיער הכי טוב כי ללא שום ספק, ישנם לא מעט סוגי לייזר להסרת שיער במכשירים השונים. אך החלום של כולם הוא להיות הכי חלקים שיש. בין אם אנחנו מדברים על להיות חלקים בקיץ, ובין אם בחורף.

 

הרבה תוהים איזה מכשיר להסרת שיער הכי טוב? אבל קודם כל, חשוב שתבינו הסרת שיער בצורה חלקה, מהירה, עם מינימום כאב ובטיפולים קצרים מאז ומתמיד היתה חלום. הסרת שיער למגוון סוגי השיער ומגוון גווני העור לא היתה מתאפשרת בעבר, מה שגרם לאנשים לעבור אל פתרונות פחות אסתטיים וכאלו שגם פגמו בבריאות הפיזית והעבירו לתסכול מנטלי.

אם גם אתם עוסקים בתחום, הבנתם כבר לבטח כי החדשנות הטכנולוגית מאפשרת גם לגברים וגם לנשים לזרוק את סכיני הגילוח, את מכונות הגילוח, את המכשור הישן והלא נוח. ולעבור אל טיפולי הסרת שיער בלייזר בטיפולים קצרים, איכותיים, המאפשרים גם הסרת שיער על עור שזוף לחובבי החוף, וללא כאבים וכוויות.

וכשאתם מבצעים התאמה אישית ללקוחות שלכם כאשר אתם בודקים איזה מכשיר להסרת שיער הכי טוב אתם צריכים לעשות זאת בדייקנות ובייחודיות. כי גם מכשירי הסרת שיער חייבים להיות מותאמים ללקוחות. פיגמנט העור, סוג השיער, מצב הורמונלי ובכלל. צמיחת השיער היא דבר אינדיבידואלי לכל אחד ואחת.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

איזה מכשיר להסרת שיער הכי טוב ללקוחות שלכם

עולם האסתטיקה והטיפוח חווה לא מעט מהפכות חדשניות וגם הוא מצליח להכנס אל קטגוריית החדשנות הנהדרת המאפיינת את העידן הנוכחי. כשמדובר על הסרת שיער החלום של כולם הוא להיות חלקים, ללא שום מאמץ מאסיבי. לשם כך קיים מכשיר להסרת שיער בלייזר שיבטיח לכם את התוצאה הרצויה בתנאי שהטיפול מותאם לכם על ידי מומחים בתחום.

החלום של פעם שהיה בלתי אפשרי להגשמה, כיום הפך להיות נגיש ונוח לכולם וכל גבר ואישה יכולים ליהנות מאסתטיקה של טיפולי גוף איכותיים כולל טיפולי פנים שגם הם נכנסו לקטגוריה חדשנית מאד בתקופה הנוכחית.

 

איזה מכשיר להסרת שיער הכי טוב – ואיך נדע מה הפעולה שלו?

אם אתם חדשים בתחום, חשוב לדעת מהי הפעולה של המכשיר לפני שבוחרים ומחפשים מידע על איזה מכשיר להסרת שיער הכי טוב עבור הלקוחות שלכם.

הסרת שיער בלייזר היא טיפול אתסטי שמתבצע על ידי צוות מקצועי ומוסמך לתחום. ההסרה מתבצעת על ידי מכשירי לייזר הרלוונטיים להסר שיער בלבד, כשאלו למעשה פולטים קרן אור שעוברת דרך שכבה חת של תאי העור, ובכך משמידה את זקיקי השיער.

הפעולה הזו קוטעת את צמיחת השיער וזוהי באופן הפורמלי, הסרת שיער. הזקיקים נהרסים, אך חשוב לדעת שהזקיקים הפעילים נהרסים. הזקיקים הרדומים שלא פעילים ממשיכים להצמיח את השיער. ועל כן, מומלץ לבצע סדרת טיפולים ולא שניים או שלושה טיפולים. זאת על מנת שתוכלו להגיע לתוצאות המקסימליות בטיפול.

 

איזה מכשיר להסרת שיער הכי טוב 1

 

הסרת שיער בלייזר – זה לא לתמיד

למרות הסברה הרווחת שזה אכן המצב, הסרת שיער בלייזר היא חד משמעית לא לתמיד. היות והורמונליות היא מצב אינדיבידואלי, לא אפשרי להסיר שיער לצמיתות.

ממש כמו שטיפולי צלוליטיס או טיפולי חיטוב הגוף הם אינם לתמיד, גם כאן, אי אפשר להתחייב לטיפולים שיעניקו תוצאות לנצח.

הצמחת שיער היא עניין אישי ואינדיבידואלי ולכן היא גם מגיעה מתופעות רבות. שימוש בתרופות, פגעי הזמן, וגם שינויים הורמונליים בגוף.

 

תפעול מכשירי הסרת שיער, וביצוע הטיפול

את תפעול המכשיר להסרת שיער לצמיתות חייבים לבצע צוותים מיומנים שעברו הכשרה רלוונטית לכך, והסמכה לטיפול בהסרת שיער. הסרת שיער בלייזר במכשור מיוחד יכולה להתקיים אך ורק על ידי אנשי המקצוע בעלי ההסמכה הפורמלית לכך. כאשר אתם רוכשים מכשיר להסרת שיער מהשורש אתם מקבלים הדרכה מקצועית, ליווי מקצועי, הכשרות וקורסים הנלווים לכך. כמו כן, צוות 4MP ישמח לייעץ לגבי איזה מכשיר להסרת שיער הכי טוב והכי שימושי דווקא עבורכם.

כשאתם משווקים את הטיפול במכון שלכם, או בבית העסק שלכם, דעו כי הסרת שיער בלייזר אינה מתאימה לאנשים להם יש מצבים בריאותיים בעלי מחלות רקע ספציפיות, או בעיות בעור. וכמו כן, נשים בהיריון.

4mp  היא חברה יבואנית מקצועית ואיכותית המשווקת מגוון רחב של טכנולוגיות מתקדמות בחום הסרת השיער וטיפולי הגוף והפנים האסתטיים. המכשור של החברה עומד בתקנים המחמירים ביותר גם ברמה המקומית וגם ברמה הבינלאומית. החברה מציעה ללקוחותיה מעטפת נרחבת להצלחה החל מהכשרה קלינית מקיפה, ועד למענה ושיווק.

 

איזה מכשיר להסרת שיער הכי טוב – שאלות ותשובות

אילו הכשרות צריך כדי להפעיל את המכשירים?

על מנת להפעיל, לתפעל ולבצע טיפולים במכשירים, עליכם להיות בעלי הכשרה מקצועית פורמלית ומוסמכת. ברכישת המכשיר תוכלו לקבל גם השתלמויות והכשרות מתאימות, כך שכל שעליכם לעשות הוא לבוא מוכנים להתחיל את החלק החדש והמרגש במכון שלכם, ולהעניק ללקוחות שלכם את הטוב ביותר.

האם יש ליווי מקצועי ברכישת המכשיר?

הצוות הטכני של החברה עומד לרשותכם בכל עת. מרגע שאתם רוכשים את המכשיר אתם מקבלים את הליווי המקצועי הטוב ביותר. את המענה לכל השאלות, את ההדרכות המתאימות ואת האחריות לטיפול טכני ותחזוקת המכשיר על הצד הטוב ביותר.

איך משווקים את המוצר החדש בעסק?

חלק מהחבילה שאתם מקבלים היא גם מערך שיווקי המעניק לכם את היכולת לשווק את המוצר החדש במדיה, בקריאייטיב ובכל דרך אפשרית שהצוות המקצועי חושב עליה.

4.3/5 - (3 votes)
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן