המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

מכשיר לייזר להסרת שיער

אם את עוסקת בתחום האסתטיקה ואת מעוניינת שהמכון או הקליניקה שלך יהפכו לעסק מניב, את בוודאי מבינה שללא מכשיר לייזר להסרת שיער, עשויים להתקבל אצלך פחות לקוחות ביחס לפוטנציאל הגולמי. אנו בחברת 4mp מזמינים אותך למפגש קצר וגם מרתק עם המכשור האיכותי והמתקדם ביותר שלנו, אשר צפוי להגדיל את בסיס המטופלים שלך תוך זמן קצר ולגרוף את המלצותיהם החמות בזכות הצלחה מלאה מכל טיפול וטיפול.

 

חשיבותו של מכשיר הלייזר ומאפייני הטיפול האידיאלי

אחת הדרישות הבולטות מתוך השטח, היא לנשות ואנשי מקצוע בתחום הקוסמטיקה שצברו מיומנות וניסיון הן מבחינה פיזיולוגית, אנטומית ודרמטולוגית והן מבחינת כל אמצעי הטכנולוגיה המתקדמים והחדישים ביותר להסרת שיער בלייזר. נשים בעיקר, שחוו ניסיון גרוע בטיפול אסתטי קודם יגיעו לקוסמטיקאית עם המון חששות ובליבן ציפייה אחת – להביא למראה איכותי ומשופר של עור הגוף והפנים, באמצעות הסרת שיער בין אם זה בטכניקת לייזר או כל טכניקה אחרת.

מכשיר לייזר להסרת שיער נדרש נכון להיום לעמוד בכמה וכמה ציפיות מצד המטופלים השונים. ראשית, עליו להימנע מכאבים ומתחושת אי נוחות, שמאפיינים את תהליך פירוק זקיקי השערה ומתבטאים במעין צריבה קלה, מקומית וחולפת. שנית, המכשיר אמור להישאר בטיחותי בכל זמן העבודה עימו, תוך מתן תמיכה מלאה בהימנעות מכוויות על ידי קירור עוצמתי.

פרמטרים וקריטריונים נוספים נועדו לשרת גם את המטפלים בתהליך הטיפול עצמו, באמצעות מערכת ידידותית ונוחה להפעלה, המספקת תוצאה מעולה לאורך זמן ובכך ממקסמת את שביעות הרצון וההמלצות הטובות. מכונת לייזר טובה ואמינה צפויה להניב רווחים גבוהים יותר לבית העסק שלך ולשמור על מוניטין חיובי לאורך זמן.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

מכשיר מתקדם להסרת שיער מקצועית: ELYSION PRO

מכשיר להסרת שיער כמו ELYSION PRO מבית 4MP נמנה על המכשירים העוצמתיים והמהירים ביותר בתחום הסרת השיער. מכשיר זה מבוסס על שיטה ייחודית בשם PSP, המשתמשת בפולס מרובע ועוצמתי כדי ליצור אנרגיה ממוקדת כלפי זקיק השערה ולהרוס אותו לחלוטין. ריכוז האנרגיה דורש הפעלה מתונה בלבד, מה שצפוי להפחית באופן משמעותי בכאבים שנובעים מהתחממות רקמת העור של המטופל/ת.

והתוצאה המתקבלת מהטיפול במכשיר הElysion pro   מהירה ומרשימה, בתוך טיפול קצר במיוחד – רק 11 דקות לגוף מלא, הודות לפעולה של 15 פולסים בשנייה יחד עם אפקט הקירור הקריסטלי של ידית העבודה.

מכשיר לייזר להסרת שיער ELYSION PRO מתאים לכל גווני העור מבהיר ועד שזוף וכהה ומגיע עם תמיכה בארבעה אורכי גל שונים ושני מצבי עבודה לבחירה על פי סוג העור וסוג השערה.

 

LASERMACH-PRO – בטיחות ונוחות ללא פשרות!

זהו מכשיר לייזר להסרת שיער מקצועי המבוסס על שתי תוכניות עבודה חכמות וידידותיות, בהתאם למצב המטופלים, גוון העור וגם המיומנות ההתחלתית של הקוסמטיקאית בתהליכי הסרת שיער מתקדמים. המכשיר מציע תוכנית עבודה אסתטית שתתאים לטיפולי הסרת שיער הראשונים ותוכנית מקצועית שתתאים לטיפולים מתקדמים, בהם המטפלים בוחרים באופן עצמאי את כל הפרמטרים.

LASERMACH-PRO מאפשר לעבוד בשיטה סטטית או דינמית לבחירת המטפל ובהתאם לגוון העור וסוג השיער, כולל שיער עבה וכהה מאוד ועד שיער דקיק ופלומתי בגוון בהיר.

המערכת קלה ונוחה לשימוש, בלחיצת כפתור ניתן להגדיר את הפרמטרים השונים, מספר הטיפול המבוצע, גוון העור ונתוני המטופל ולהפיק תוכנית עבודה אוטומטית ומותאמת אישית.

מכשירי הסרת שיער בלייזר מגיעים עם ידית קרח שתורמת להימנעות כמעט מוחלטת מתחושת חום במהלך הטיפול, מה שמגביר משמעותית את החוויה הנעימה והחיובית מהטיפול וממקסם את תוצאותיו בקלות רבה. למעשה, ניתן לראות את תוצאות הפעולה כבר מהטיפול הראשון.

מכשיר לייזר להסרת שיער בעל פרוטוקול ממוחשב, עם ידית קרח המפחיתה עד למינימום האפשרי את הסיכוי לתופעות לוואי והתאמה מלאה לכל גווני העור וסוגי השיער.

מכשיר לייזר להסרת שיער

שאלות ותשובות

האם המכשירים של 4MP מאושרים על ידי משרד הבריאות?

בהחלט. כל מכשיר לייזר להסרת שיער המשווק על ידי חברת 4MP עומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר כגון – משרד הבריאות הישראלי ובעל התקנים המחמירים ביותר של מכון התקנים, לצד תקינה אירופאית (CE) ואמריקאית (FDA).

איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר?

אז איך תדעו איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר? בהתאם למטרותיך המקצועיות וקהל הלקוחות שלך, נשמח להעניק לך ליווי וייעוץ בהשכרת מכשיר לייזר להסרת שיער ורכישת המכשור המתאים, המלווה גם בהסמכה מקצועית רלוונטית לתפעול המכשיר ותמיכה מקצועית הכוללת קורסים, הדרכות ופעולות לשיווק העסק.

כיצד מכשיר לייזר ימקסם את רווחי העסק?

מדובר במכשיר בטכנולוגיה המתקדמת והמהירה  ביותר בתחום, מה שהופך את זמני הטיפול קצרים יותר  ולכן ניתן להכניס יותר לקוחות מבעבר כך שזה הופך את העסק לרווחי יותר. בנוסף, התוצאות הטיפוליות וחוויית הטיפול מדברות בעד עצמן ומסייעות לשביעות הרצון ומהן להמלצות של לקוחות נוספים ורבים.

3.1/5 - (24 votes)
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן