המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

מכשירי קוסמטיקה מקצועיים – רכישה כאמצעי להתפתחות עסקית

אם יש לך מכון יופי או קליניקת טיפולים ואת מעוניינת לעבור שלב, להשתדרג ולהתפתח עסקית, את בוודאי יודעת שישנם מגוון מכשירי קוסמטיקה מקצועיים שתוכלי להתחיל לשלב בעסק ולהעשיר את תפריט הטיפולים תוך הגדלת קהל הלקוחות. אז מה עליך לעשות כדי להרוויח יתרון יחסי לעומת כל הקוסמטיקאיות המתחרות? המדריך הבא יסייע לך לעשות את הצעד הראשון.

 

מכשירי קוסמטיקה מקצועיים: איך יודעים מה להכניס?

כל עוסקת בתחום באסתטיקה מתחילה וותיקה, יודעת שהיא נבחנת מצד לקוחותיה גם ביחס לאיכות הציוד לקוסמטיקאיות בו היא משתמשת. מטפלת שבוחרת בציוד זול, נתפסת (לעתים בצדק) כמי שאיננה מבצעת את כלל הבדיקות הנדרשות להוכחת יעילות המוצרים או מבררת לעומק את היתרונות בכל תכשיר ומכשיר.

אם היא מגדילה לעשות ורוכשת במצב כזה מכשיר לטיפולי פנים או מכונה להסרת שיער לדוגמה, סביר להניח שהיא תצטרך לצאת למסע שכנועים גדול בהרבה מול הקהל שלה, כדי שיבחר לבצע את הטיפולים הללו דווקא אצלה.

כמו בכל תחום אחר בחיים, כך גם רכישת ציוד קוסמטיקה מקצועי היא עניין של מיומנות. הקוסמטיקאית בוררת את הציוד שלה בהתאם לניסיונה, בקיאותה וההתאמה בין ציוד לקהל המטופלים שלה, כך שככל שהציוד שברשותה איכותי יותר, כך היא תיתפס כאשת מקצוע טובה יותר בעיני קהל הלקוחות.

זוהי הסיבה שרכישת מכשירי קוסמטיקה מקצועיים מבוססים על תהליך בירור מעמיק ונטול פשרות, במסגרתו על בעלת הקליניקה צריכה לקבל את כל האינפורמציה לגבי סוג המכשיר ויתרונותיו אל מול האלטרנטיבות בשוק.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי טיפול פנים לבחירתך

איכות היא המפתח

לקוחות מגיעות לקליניקה מסוימת, מתוך הבנתן כי מדובר בטיפול הטוב ביותר. אף אחת לא תבחר לסכן את עור הפנים או את גופה אצל מישהי שאיננה מוסמכת או מיומנת מספיק במה שהיא עושה. וודאי גם שלא לגלות על תגובה לא רצויה או כתמים עקב הטיפול.

נזקים כאלו נגרמים לעתים מאלרגיה לחומרים לא איכותיים וכימיים במרביתם, אם כי גם כתוצאה מטיפול לא מהימן. ולכן לא די באיכות החומרים עצמם, כי אם גם באיכות אשת המקצוע כמי שנדרשת לערוך תשאול ובירור מעמיק לפני תחילת כל טיפול בלקוחה חדשה.

 

מקרם ועד מכשיר הסרת שיער

כאשר מדברים על מכשירי קוסמטיקה מקצועיים, מתייחסים לא רק לקרמים, הסבונים או חומרי החיטוי המצויים בקליניקה, אלא בראש ובראשונה למכשור הטכנולוגי בו המטפלת בקליניקה משתמשת. מכשור זה נדרש לעמוד בכל התקנים המחמירים ביותר כדי להוות אמצעי יעיל ובטוח לעבודה.

בנוסף, עליו לענות על צרכים מגוונים ולעתים אפילו על חסמים שונים מצד הלקוחות, כך שיש לבדוק את יעילותו, תוצאותיו, המאפיינים של אותו המכשיר וכמובן היתרונות היחסיים שלו לעומת מכשור קוסמטי אחר באותה הקטגוריה.

כך למשל, מי שמעוניינת להתפתח עסקית ולרכוש מכשיר להסרת שיער מקצועי, תצטרך לבחון מהי הטכנולוגיה הקיימת במכשיר ומהם היתרונות המנצחים שלה, האם מדובר במכשיר שמגיע עם פונקציות עבודה שמתאימות לשגרת הטיפולים האישית של אותה בעלת קליניקה ומעבר לכל אלו – האם המכשיר צפוי להחזיר את ההשקעה מעצם שביעות הרצון ואף הגדלת מעגל הלקוחות?

רק כאשר המכשיר אכן מסתמן כאפשרות המוצלחת והטובה ביותר, תדע בעלת הקליניקה כי שווה לרכוש אותו כדי לשפר ולשכלל את שירותי העסק.

 

אז כמה כסף צריך להשקיע על מכשירי קוסמטיקה מקצועיים?

אם מה שמטריד אותך ברכישת מכשירי קוסמטיקה מקצועיים הוא המחיר, אפשר בהחלט להבין לליבך. אמנם אין חובה לבחור במכשירים היוקרתיים ביותר, אך חשוב שלא להתפשר בנושא על מכשור זול ולא יעיל, שיניב חוויה טיפולית בלתי רצויה ומומלצת בקרב הלקוחות. מכיוון שגם התחרותיות הגבוהה בתחום מאפשרת לבעלות קליניקה טווח בחירה רחב, שווה לבחור גם במקום שמציע שירות מקיף ומגוון יותר.

שירות שמעניק לא רק את המכשיר עצמו (לדוגמה מכונה להסרת שיער) אלא גם התייעלות משמעותית באלמנטים נוספים בעסק שלך. ב-4MP ניתן לקבל סיוע באופציות מימון ופריסת תשלומים נוחה ואף לתת לבעלת הקליניקה להתחיל לשלם על המכשיר רק 3 חודשים מעת ביצוע העסקה- כך שאת יכולה להתחיל להתמקצע ולצבור לקוחות ורק לאחר מכן להתחיל לשלם.

בחירה במכשיר המושלם תשליך ישירות על המוניטין המקצועי שלך כנותנת השירות, אך היא איננה מגיעה לבדה, שכן גם מתן כלים מעשיים וטובים להמשך התנהלותך העסקית והמקצועית חשובים לא פחות. רכישת מכשירי קוסמטיקה מקצועיים ומתקדמים תצריך ניסיון שוטף ודיוק בתפעול המכשיר, לכן חברה רצינית תעניק לך ליווי מוצלח הפותר תקלות ומעניק כלים מעשיים שיאפשרו לך לשפר את הביצועים ולקבל שקט נפשי סביב פועלך.

לסיכום,

כאשר את מעוניינת לעשות צעד לקידום המוניטין והיכולות המקצועיות שלך, עומדים לרשותך מגוון מכשירים מקצועיים של הסרת שיער או טיפולי פנים וגוף, אותם תצטרכי לבחון בקפידה וללא פשרות, תוך מיצוי היתרונות והאיכויות של כל מכשיר, בד בבד עם החברה המשווקת אותו ויתר אפשרויותיה. חברת 4mp שמחה להציג בפניך מערך תמיכה מתקדם ואפקטיבי המוכוון להצלחתך המלאה – צרי עמנו קשר ונעמוד לרשותך בכל עת.

מכשירי קוסמטיקה מקצועיים

מכשירי קוסמטיקה מקצועיים – שאלות נפוצות

אילו מכשירים קוסמטיים מקצועיים ניתן לרכוש?

המכשור הטכנולוגי כיום בענפי האסתטיקה והקוסמטיקה מגוון במיוחד ומתמקד בטיפולי פנים, הסרות שיער וטיפולי גוף המביאים לכדי התוצאה הרצויה. בחברת 4MP ניתן למצוא מכשור טכנולוגי מתקדם בכל אחת מהקטגוריות.

מהם הפרמטרים החשובים ברכישה?

כשאת רוכשת מכשור טכנולוגי עליך להישאר תמיד עם יד על הדופק בכל הנוגע לאיכות המכשור, הטכנולוגיה המיושמת בו, התקינה הנדרשת בארץ לטיפול נכון במכשיר, הכשרה מקסימלית שתאפשר לך לתת מקצועי לקהל לקוחותייך וכן היכולת של המכשיר עצמו לבסס החזר השקעה והתפתחות עסקית בהתאם לתחזיות שלך.

דרג מאמר זה
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן