המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

הסרת שיער לגברים: הטיפים המובילים לגילוי שיטות חדשות ויעילות

הסרת שיער לגברים הוא נושא מרתק שמעורר עניין רב מול קהל הגברים בכל גיל, זהו תהליך נפוץ עבור הרבה גברים שרוצים גוף חלק ונקי בכל עת. בעידן המתקדם שבו אנו חיים, הסרת השיער התפתחו משמעותית ומציעים אפשרויות חדשות ומתקדמות המבטיחות תוצאות יעילות ומרשימות. תהליך הסרת שיער לגברים מצריך מקצועיות מצד המטפל אשר משתמש בשיטות מתקדמות שמביאות לאפקטיביות רבה.

 

הסרת שיער לגברים

הסרת שיער לגברים – שיטות מובילות

כיום קיימות מספר שיטות להסרת שיער לגברים, למרות חידושים רבים של טכנולוגיות להסרת השיער עדיין נמצא כי רבים מיישמים את השיטות המסורתיות כגון:

  1. גילוח: גילוח זו שיטה פשוטה וזולה להסיר שיער. גברים יכולים להשתמש בסכינים רגילות או סכינים חשמליות לגילוח הפנים ואזורים אחרים בגוף. חיסרון עיקרי של השיטה הינו שכבר יום-יומיים לאחר הגילוח ניתן לראות כי צמיחת השיער מתחדשת וקיימים שורשים באזורים המגולחים ולאחר ימים ספורים נוספים כבר יש צורך להתגלח פעם נוספת, מה שבדרך כלל מלווה בתחושות גירוד, פריחות ואדמומיות.
  2. קרם הסרת שיער: קרם או משחה עבור הסרת שיער לגברים היא השיטה המועדפת בקרב מי שחושש משימוש בסכיני גילוח או לחילופין, בעל עור רגיש אשר מגע הסכין בעורו גורם לגירוי. מריחת הקרם או המשחה היא טכניקה פשוטה, נקיה ונטולת כאבים. הסרה של שיער במשחה או בקרם היא שיטה ביתית להסרת השיער, השיטה מבטיחה תוצאות זמניות בלבד. החיסרון הגדול בשיטה זו, הוא העובדה שהמשחות הן רחוקות מלהיות טבעיות והריח המלאכותי החזק שהן מפיצות, מעיד על כך. שיטה זו אינה מוציאה את השיער מהשורש, בדיוק כמו בגילוח.
  3. הסרה בשעווה: בשיטה זו מתבצע שימוש בשעווה חמה או קרה להסרת השיער מהשורש. יתרונה של שיטה זו היא כי התוצאות יכולות להחזיק יותר מזמן מהגילוח או הקרמים, אך קיימים גם לא מעט חסרונות לשיטת השעווה כמו כאב בהסרת שיער עם רצועות השעווה לעיתים גירויים או כוויות בעקבות שימוש בחומרים ללא ידע מקצועי, מקרים אלו קורים בעיקר בסביבה ביתית ואף יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך לעור באזורים המטופלים.

עקב התוצאות הזמניות  והלא מספקות של השיטות המסורתיות, גברים רבים פונים היום לקוסמטיקאיות ומכונים המתמחים בתחום הסרת שיער לגברים בעיקר בשיטות הבאות:

  1. טיפולי לייזר ושיטת DPC: שיטות ההסרה באמצעות מכשיר לביצוע הסרת שיער בלייזר  או מכונה להסרת שיער בטיפולי DPC מיועדות להסרת שיער לגברים באופן קבוע. במהלך הטיפול, מכשיר הלייזר ישלח קרני לייזר או פולסי אור ומחליש את שורש השיערה. להשלמת התהליך וקבלת תוצאה רצויה יש לבצע מספר טיפולים עד להפסקת צמיחת השיער במקומות המטופלים. 
  2. אלקטרוליזה: האלקטרוליזה הינה טכנולוגיה להסרת שיער העובדת בצורה של הזרמת זרם חשמלי דרך מחט דקיקה לתוך השורש של השיער, הזרם מוקרן אל השורש ומונע את צמיחתו בעתיד, לחברת MP4 מכשיר אפילציה דיגיטלי המתקדם ביותר בתחום, מכשיר (שיהיה לחיץ לעמוד מוצר) xilia epil light המאפשר 2 שיטות עבודה- האחת היא בעצם אותה מחט מוכרת ובנוסף שיטה ייחודית רק לנו- שיטת המלקט שגם היא עושה שימוש בזרם חשמלי בתדר גבוהה אך ללא שימוש במחט ובכך משמידה את השיערה.

 

הסרת שיער בלייזר גברים

ההסרה בלייזר היא שיטה מודרנית ופופולרית להסרת שיער לגברים. בעזרת מכשיר להסרת שיער בלייזר, ניתן להשפיע על שורשי השיער ולהפחית באופן רדיקלי את הכמות וצפיפות השיער באזורים הנבחרים, לטכנולוגיה יתרונות רבים כגון:

  • יעילות ממושכת: הסרת שיער לגברים בלייזר מובילה לסילוק שיער באופן יעיל וממושך. הלייזר מתעקל אל תוך השיער ומשפיע על שורשיו, מה שגורם להפחתה משמעותית של צמיחה מחודשת של השיער -באיזור טיפול .
  • מינימום כאב: הטיפול בלייזר -מופחת כאב בזכות ידית קרח במכשור החדשני.
  • ספיקה וקלות הטיפול: טיפול בלייזר יכול להיעשות בזמן קצר יחסית, בהתאם לשטח הגוף המבוקש. כמו כן, עם מכונת הלייזר ניתן להתפרש על אזורים גדולים במהירות, מה שהופך את הטיפול למהיר ויעיל.
  • תוצאות החל מהטיפול הראשון: כבר לאחר הטיפולים הראשונים, ישנה הפחתה בכמות השיער ודרך צמיחתו. עם כל טיפול נוסף.

 

כיצד פועל טיפול DPC

טיפול Dynamic Pulse Control (DPC) היא שיטת טיפול להסרת שיער שפותחה באופן בלעדי על ידי 4MP – מותג שיווק מכשור טכנולוגי חדשני לשוק האסתטיקה בישראל, שיטה משתמשת בשילוב ייחודי של אור וחום כדי למקד ולהרוס את זקיקי השיער. שיטת הסרת שיער DPC שונה מטכניקות אחרות להסרת שיער שכן היא מציעה פתרון בטוח ויעיל לגווני עור בהירים וכהים כאחד, ניתן ע"פ המטופל להתאים את הפרמטרים לטיפול  במכשיר בהתאם לגווני עור שונים כדי להבטיח שאנרגיית האור חודרת לעור ומכוונת לזקיקי השיער מבלי לפגוע בפני העור. זוהי גם חוויה פחות כואבת בהשוואה לשיטות אחרות להסרות שיער מסורתיות כגון שעווה, גילוח ואלקטרוליזה.

 

יתרונות הטיפול DPC

  • תוצאות לאורך זמן– בהשוואה לשיטות אחרות להסרת שיער כמו גילוח ושעווה, טיפול DPC של 4MP מספק תוצאות לאורך זמן. הטכניקה מכוונת לזקיקי השיער, כלומר לשיער לוקח זמן רב יותר לצמוח בחזרה.
  • חוויה פחות כואבת– טיפול DPC פחות כואב בהשוואה לשיטות אחרות להסרת שיער, כמו שעווה ואלקטרוליזה. הטיפול נוח יותר וניתן לבצעו באזורים שונים בגוף, לרבות הפנים, בית השחי, החזה והגב.
  • בטוח לכל סוגי העור– שיטת הטיפול DPC בטוחה לכל סוגי העור, כולל גווני עור כהים ובהירים , בתחילת הטיפול מבצעים התאמה של הפרמטרים למטופל/ת- בהתאם לסוג העור על מנת להבטיח שהעור לא ייפגע במהלך הטיפול.
  • זמן טיפול מהיר– בניגוד לשיטות הסרת שיער מסורתיות אחרות, כמו אלקטרוליזה, שיכולה להימשך מספר פגישות ודורשות זמן החלמה ארוך, טיפול DPC יכול להתבצע תוך פרק זמן קצר כאשר זמן החלמה תלוי בסוג ורגישות העור.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

מצא את השיטה המתאימה עבורך

הסרת שיער גברים היא החלטה אישית ואינדיבדואלית ומה שמתאים לאדם אחד עשוי שלא להתאים לאחר. בכדי לקבל החלטה מבוססת על בחירת השיטה המתאימה עבור הלקוח, יש להתייעץ ולעבוד יחד עם הלקוח בתהליך ההחלטה. קוסמטיקאיות מיומנות צריכות להבין את צרכיו ומטרותיו של הלקוח, לקבוע את סוג העור ואת אזורי הטיפול, ולהמליץ על השיטה שתספק את התוצאות המבוקשות באמצעות מכשיר להסרת שיער המתאים ביותר.

יש להסביר ללקוח את הפערים בין השיטות, ולהקנות את תחושת הביטחון והמידע הנכון על כל אחת מהן. בסופו של דבר, מציאת השיטה המתאימה עבור לקוח דורשת היכרות טובה וידע מקצועי מצד הקוסמטיקאית. כאן חשוב להתייחס להעדפותיו של הלקוח, לתוצאות שהוא מחפש, לסוג העור ולאזורי הטיפול.

עם ידע מקיף, תובנות מקצועיות וליווי מומחים בתחום המכשור האסתטי, תוכלי להבטיח תהליכי הסרת שיער יעילים ובטוחים ביותר ללקוחותיך, ולהשיג תוצאות מרשימות שיגרמו להם לחוש ביטחון ולתת לך שקיפות ואמון בעבודתכם המשותפת.

כמו כן, לבחירת השיטה המתאימה להסרת שיער לגברים מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום המכשור האסתטי. חברת 4MP מתמחים בתחום למעלה מ-20 שנות פעילות, לחברה ידע וניסיון רב בתחום טכנולוגיה אסתטית. המכשור המשווק על ידי 4MP עומד בתקנים של מכון התקנים הישראלי ואפילו בתקנים מחמירים של FDA האמריקאי וCE האירופאי.

התייעצות עם 4MP לא רק תסייע לבחירת מכשור נכון עבור הקליניקה אלא גם תעניק את הליווי הדרוש לבניות שיטות עבודה חדישות ויעילות. בכך, תפתח אופציה רחבה להציע למגוון מטופלים את הטיפולים המתאימים עבורם בהתאם לצורך, סוג העור והשיער.

 

לסיכום

בימינו קיימות מספר רב של שיטות להסרת שיער לגברים, כל שיטה ייחודית ולכל אחת את היתרונות והחסרונות שלה. 

הסרת שיער גברים היא מקום משמעותי בטיפוח והיגיינה אישית, טיפולים בלייזר וטיפול DPC הם חלק מהשיטות המובילות להסרת שיער גברים בצורה יעילה ומועילה. השטחים שבהם ניתן להפעיל את השיטות נרחבים, כולל הפנים, הצוואר, הגב, ועוד.

כדי להבין אילו שיטות הם המתאימות ביותר למקרים הספציפיים שלך, חשוב להתייעץ עם מומחים מקצועיים, חברת 4MP תתלווה לתהליך הטבעת המוצרים הטכנולוגים לקליניקה שלך, תעזור לבנות שיטות מצליחות להסרת שיער ולבחור בטיפולים ידידותיים לעור.

כמו כן, תחומי האינפורמציה והטכנולוגיה מתקדמים כל הזמן, ויש תמיד יותר אפשרויות חדשות להסרת שיער גברים, חשוב להתעדכן ולהתחדש כל הזמן על מנת לתת את השירותים המקצועיים, החדישים והבטוחים ביותר ללקוחות שלכם, כי כשמדובר בהליכי אסתטיקה לא מתפשרים על ביטחון הגוף ואיכות ויעילות הטיפול.

 

שאלות נפוצות בנושא הסרת שיער לגברים

האם טיפול DPC מתאים לכל סוגי העור וצבעי השיער?

טיפול DPC יכולה להתאים לכל סוגי העור ולשיער בכל גווניו. התאמת אופן בטיפול במשיר מבוצעת בתאם למטופל ולפרמטרים האישים- סוג השיערה, צבעה וכו.

מהם ההבדלים בין הסרת שיער בשיטת לייזר לבין טיפול בשיטת DPC?

ההבדל בן הטכנולוגיות הוא אופן פיזור האנרגיה, בטכנולוגיית הלייזר משתמש באורך גל אחיד וממוקד על מנת להשיג עור חלק ונטול שיער. אל מול, טכנולוגיית ה-DPC המאפשרת שימוש במספר אורכי גל בהתאם לגוון העור וסוג הנגע ובפיזור רחב יותר, בשני הטכנולוגיות ניתן להגיע לתוצאות אפקטיביות באמצעות מכשיר מסיר שיער.

דרג מאמר זה
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן