המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

מכשירי לייזר להסרת שיער למכירה

שלל שיטות וטכניקות מתקדמות מבטיחות כיום להסיר שיער פנים וגוף בהצלחה, אך מבין כולן אלו מכשירי לייזר להסרת שיער למכירה שמסתמנים אז ועדיין, כאפשרות הפופולרית והטובה ביותר. 

 

קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2 או חדש מאפשרת לכל מכון יופי, קליניקה וקוסמטיקאית פרטית להשתמש במוצר אפקטיבי המעניק תוצאה מקסימלית, באמצעות שימוש בקרן לייזר המשתמשת באורך גל מתאים כדי לפגוע בזקיק השערה, להחלישו ואף לפרק אותו לחלוטין. 

אם גם את או אתה מתעניינים בקניית מכשירי לייזר להסרת שיער למכירה, המלצתנו תהיה שלא להתפשר על איכות המכשיר, על הטכנולוגיה המיושמת בו ועל התאמתו למטופלים שלך, שייהנו כעת מטיפולים בטוחים ויעילים לטווח זמנים ארוך במיוחד. 

כל הפרמטרים החשובים באיכות המכשיר הנבחר

מכשירי הסרת שיער מגיעים בטווח רחב של פונקציות, מאפיינים, יתרונות וגם הבדלים שנועדו לייחד אותם, או להתעלות על מכשירים מהדור שקדם להם. מכשיר איכותי יהיה זה שמבטיח תוצאות טובות לאורך זמן, תוך שהוא נמנע מפגיעה בריאותית ומהווה מוצר בטוח במיוחד לשימוש. 

רוחב קרן הלייזר – הרוחב שמאפשר את פליטת הלייזר מתוכנן בדיוק רב, כדי למקסם את חדירת אנרגיית האור ואף לדייק במיקום החדירה פנימה. במכשירים עם ספוטים גדולים, הרוחב יהיה משמעותי יותר, כך שהאנרגיה הנפלטת תהיה בטמפרטורה משמעותית יותר. 

קצב עבודת הפולס – מכשירי לייזר להסרת שיער למכירה מציעים כיום את הפרמטר המרכזי ביותר, שמתייחס לסוג ומידת הפגיעה לזקיק השערה. המטרה המרכזית בטיפולי הסרת השיער היא לחולל נזק בזקיק השערה ולחסל אותו ואת יתר התאים החיים בשערה עצמה. ככל שישנה עבודה בטמפרטורה קבועה במשך זמן קצוב, כל התאים יושמדו בהצלחה. כדי להבטיח את התנאים האופטימליים הנדרשים לכך, מכשיר הלייזר נדרש לייצר את ההספק הדרוש.  

צפיפות הפעולה – צפיפות כוח היא מונח המתייחס לשלושת האלמנטים החשובים: משך הפולס, גודל הספוט וכמות האנרגיה. ככל שהם אופטימליים יותר, כך הם יביאו לתוצאה הרצויה במפגש של האנרגיה עם קרן האור.

מנגנון קירור – בעבר אופיינו מכשירים רבים בטמפרטורות כה גבוהות, עד כדי צריבה ואף כוויה. כיום מכונת לייזר להסרת שיער כבר מאופיינת בקירור מסיבי לשכבת האפידרמיס וזאת במטרה לנטרל את תופעות הלוואי הפוטנציאליות, בייחוד בגווני עור שזופים יותר. הקירור עשוי להיות מיושם במגע, המתרחש דרך נוזל קירור כמו ג'ל שמונח על המקום לפני הטיפול, או באמצעות מים זורמים. בעת חיפוש מכשירי לייזר להסרת שיער למכירה יש לקחת בחשבון מאפיין זה בעת הרכישה.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

ליווי, ייעוץ והכשרה מקצועיים בתהליך הרכישה

כיום מוצעים מכשירי לייזר להסרת שיער למכירה במתכונת של רכישה ומתן ליווי מקצועי לתהליך השימוש במכשיר והקניית הידע הנדרש לתפעולו המדויק. איך נדע איזה מכשיר לייזר להסרת שיער הכי טוב? בדיוק בשביל זה יש את צוות 4MP שידריך ויסייע לכם לבחור במכשיר המומלץ ביותר עבורכם.

לא די בפונקציות מתקדמות וטכנולוגיה פורצת דרך בתחום הקירור או הטיפול המהיר ויש צורך גם בגורם שנותר מאחורי הקלעים ושדואג לטיב המכשיר וליכולתו לספק לקהילת הקוסמטיקאים פתרון איכותי וכלי עבודה אופטימלי.

החברה המוכרת נדרשת לייבא ולשווק אך ורק מכשירים להסרת שיער בעלי תקני ייצור מקובלים. בישראל, יש לקבל גם אישור ממשרד הבריאות. 

לכן המלצתנו תהיה לקנות מכשיר להסרת שיער בלייזר אך ורק במקום שמסוגל לספק את כל המעטפת:

  • מכשיר איכותי, מתקדם וידידותי לשימוש, בעל כל הפרמטרים החשובים שכבר הזכרנו קודם.
  • תקני הבטיחות המחמירים ביותר -אישור משרד הבריאות  ומכון התקנים הישראלי לטיפול במכשיר.
  • מתן הדרכה, ליווי וייעוץ צמודים, הן לעבודה עם המכשיר והן לעבודה שוטפת מול קהל הלקוחות בתחום האסתטיקה.  

 

מכשירי לייזר להסרת שיער למכירה מהדור החדש: מיצוב הקוסמטיקאית כאוטוריטה מקצועית

כיום הלקוחות דורשים לעבור טיפולים קוסמטיים ואסתטיים אך ורק אצל בעלי מקצוע מומחים, שעברו הכשרות ייחודיות, קורסים ומגוון רחב של השתלמויות. קיים דגש רחב מאוד על יכולתם של בעלי המקצוע להעשיר את הידע המקצועי שצברו, מה שיאפשר להם לטפל בהצלחה יתרה בכל סוגי העור ובכל מקרה מורכב יותר, תוך הימנעות מפגיעה או תוצאות ברמה ירודה.

הידע המצטבר של אנשי ונשות המקצוע מורכב כיום ממגוון עצום של תחומים: דרמטולוגיה, אנטומיה, כימיה, טכנולוגיה ועוד המון. כל אלה יסייעו גם בבחירת מכשירי לייזר להסרת שיער למכירה וגם במכשיר הלייזר הטוב ביותר לעבודה ויתקבלו ככלי לסינון המכשור והפיתוחים הטכנולוגיים שעמם מיוצרת כל תוצאה. 

חשוב לזכור: שימוש בציוד איכותי, מתקדם ובטוח בתוך הקליניקה יביא ללקוחות מרוצים ואף להעשרת מעגל הלקוחות. ככל שהידע המקצועי יבוא לידי ביטוי גם ברכישת מכונת לייזר וגם בדרישות מהליווי המקצועי שיתקבל בקנייתו, כך סביר להניח שמעגל הלקוחות ילך ויגדל ויספק תנועה רחבה יותר לעסק, ממנה אפשר ליהנות גם מרווחיות משמעותית בהרבה.

רגע לפני הרכישה של אחד מכשירי לייזר להסרת שיער למכירה, אנו ממליצים לקרוא לעומק על מאפייני המכשיר, יתרונותיו לעומת מוצרים אחרים בשוק ולהבין לאור הניסיון, האם מדובר במכשיר שיספק לקהל שלכם תמורה רלוונטית. 

מכשירי לייזר להסרת שיער למכירה

שאלות תשובות

מי מועמד טוב לטיפול הסרת שיער בלייזר?

מרבית האנשים מתאימים לטיפול, מלבד בעלי שיער לבן או שיבה או במקרים בהם יש סוגיות רפואיות ובה נכללים בן היתר- נשים בהריון, נוטלי תקופות נגד אקנה, חולי זאבת, חולי סרטן אשר מתאים בטיפול כימותרפי וכדומה.

האם הסרת שיער בלייזר יעילה לבעלי עור שזוף וכהה?

בהחלט. בשנים האחרונות גם בעלי עור שזוף עד כהה נהנים מטיפולי הסרת שיער מוצלחים בעלי תוצאה מנצחת. מכשיר הElysion pro  שלנו מבית 4MP מצטיין בעבודה מול גווני עור כהים ברמה 5-6.

דרג מאמר זה
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן