המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2

אם את עוסקת בתחום האסתטיקה ויש לך קליניקה מקצועית, חשוב שתדעי מהו הציוד והמכשור המתאים לך וללקוחותיך כדי למקסם את פוטנציאל העסק בתחום מומלץ לבדוק על מכשיר להסרת שיער בקליניקה, קיימת אופציה עבור קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2 או קנייה של מכשיר חדש. בנוסף, גם אם התחדשת בציוד איכותי, תמיד תהיי מוכרחה להמשיך להתעדכן בכל החידושים האחרונים בתחום כדי לספק ללקוחותיך את הטוב ביותר.

 

אז היכן ניתן לרכוש כיום מכונה להסרת שיער וציוד איכותי ומתקדם להסרת שיער בלייזר? האם קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2 יוכל לענות על אותם הצרכים בדיוק כמו מכשיר חדש? התשובות מיד:

 

איכות ובטיחות במקום הראשון

כל אשת מקצוע טובה יודעת שהדרך לניהול עסקי תקין ומקצועי עוברת דרך איכות הציוד שברשותה. אותו ציוד למעשה מגשים ומבסס את מקור הפרנסה – מעניק ללקוחות תוצאות רצויות, שומר על חוויה טיפולית נעימה ומשביע רצון לאורך זמן. לקוחות שמגיעים לטיפולי הסרת שיער, רוצים לדעת שמשקיעים בהם ושבחרו עבורם את המכשור המשוכלל והמתקדם ביותר, מאיכות מובחרת.

כמובן שהלקוחות הם חדי אבחנה ויוכלו להבין במהירות האם הקוסמטיקאית שלהם משתמשת בציוד איכותי ומתקדם או מיושן והאם אותו הפתרון מספק את התוצאה המוצלחת ביותר בשוק. לשם כך אנו מציעים ב4MP קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2 ומכשור מתקדם נוסף ללקוחותינו.

יחד עם זאת, מכשיר להסרת שיער בלייזר עשוי לעלות סכום בלתי מבוטל של עשרות אלפי שקלים ובכך להקשות על אנשי המקצוע לממן את הרכישה, בייחוד כאשר מדובר בעסק מתחיל שעדיין לא שיווק את עצמו וצבר לקוחות רבים.

לשם כך קיים הפתרון בדמות קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2, המציע איכות זהה למכשירים החדשים רק במחיר נמוך יותר. בשוק ניתן למצוא כמה וכמה חברות שמציעות ציוד לקוסמטיקאיות, בין היתר מכשור משומש מהסוגים המתקדמים והאיכותיים ביותר, מבלי לשלם עליו מעבר להישג היד.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

האם קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2 הוא הפתרון היחיד?

פעם חשבתם לעצמכם כמה עולה מכונת לייזר להסרת שיער? אמנם רכישת מכשירים להסרת שיער מיד 2 מאפשרת שלא להתפשר על איכות הטיפולים המוצעת בקליניקה גם כאשר בעלת העסק לא מסוגלת לשלם על מכשור חדש לחלוטין, אך קיים בחברת 4mp פתרון נוסף לנשות ואנשי עסקים מתחום הקוסמטיקה, שמאפשר ליווי ותמיכה גם בנושא הכלכלי, לרבות מציאה של פתרונות מימון טובים בפריסת תשלומים נוחה שאיננה פוגעת בעסק.

אם ביקשת לבדוק לגבי קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2 והגעת עד הלום, סימן שאת מבינה את חשיבות המוצר עבור המטופלים ועבור המוניטין המקצועי שלך ואנו מעוניינים להעניק לך יותר. אצלנו תמצאי את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום הסרת השיער בישראל ובזירה הבינלאומית, המציעה טיפולים במכשור איכותי, נטול כאבים ותופעות לוואי, המשיג תוצאות במהירות ולשביעות רצון כל הלקוחות – בכל גווני העור וכלפי כל סוג שערה ומטרה טיפולית, בקרב נשים וגברים כאחד.

 

המכשור המתקדם ביותר להסרת שיער בלייזר

אם התלבטת איזה מכשיר להסרת שיער הכי טוב ללקוחותיך, נשמח להציע לך את אחד מהבאים:

  • Omnimax S3/ formax+ – מערכת חכמה ומתקדמת All In One המכילה את הטכנולוגיות הטובות ביותר בתחום: DPC RF, VERMA DERM כאשר DPC מהווה פיתוח בלעדי ומוגן פטנט מבית 4MP שנחשב לממקסם החוויה הטיפולית והתוצאות כבר מהטיפול הראשון. המערכת מתאימה אוטומטית את פרוטוקול העבודה בהתאם לנתונים האישיים של המטופל/ת ומבצעת הסרת שיער בטכנולוגיית הDPC, לצד טיפולי פנים וטיפולי גוף.
  • Rapid DPC – מכשיר לייזר וטיפולי פנים בעל טכנולוגיית DPC הנחשבת, שמאפשר להתאים אוטומטית את מבנה הפולס לנתוני גוון העור, צבע השיער וסוגו. הטכנולוגיה מטפלת בהצלחה מקסימלית בהסרת שיער, חידוש והצערת העור, נימי דם, אקנה, פיגמנטציה, אנטי אייג'ינג ופטרת.

 

ומה עוד אנחנו מציעים?

כחברה המתמחה במכשור לקוסמטיקאיות כבר יותר מ-15 שנים, אנו מבינים לעומק את האתגרים המיוחדים של בעלות ובעלי עסקים בתחום זה ומעניקים פתרונות ייחודיים המסייעים לעסק לצמוח, להתפתח ולשגשג לאורך זמן:

  • תמיכה קלינית – מתן הכשרות וקורסים מקצועיים להסמכה מול הטכנולוגיה של מכשירי הלייזר, חשיפה לשיטות הטיפול החדשות והמעודכנות ביותר וליווי שוטף ברמה המקצועית.
  • תמיכה שיווקית – מתן מעטפת עסקית הכוללת אמון עסקי, הכשרה לניהול מאגר לקוחות, מכירות וליווי בפעילות פרסומית, ימי עיון להעשרה בתחום עד להצלחה מלאה.
  • תמיכה טכנית – תמיכה מלאה בכל שאלה, תקלה ובעיה כדי שתוכלי לעבוד עם מכשיר תקין ואיכותי ולשמור על עבודה פורייה ורציפה.

 

קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2

שאלות נפוצות

האם קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2 עדיפה?

כיום ניתן למצוא מגוון טכנולוגיות ומכשירים להסרות שיער, חדשים ויד 2. בחברת 4MP ניתן להתאים ע"פ ההתאמה לקליניקה את המכשור המתאים ביותר- חדש או יד 2  לשניהם קיימת תמיכה מלאה החל מפריסת תשלומים נוחה ובתנאי מימון, ליווי קליני והדרכות ומעטפת שיווקית למינוף הטכנולוגי בקליניקה.

מדוע לבחור במכשירים של 4MP?

חברת MP4 מובילה בגאווה את ענף שיווק המכשור הטכנולוגי לעוסקות בתחום האסתטיקה למעלה מ-15 שנה. הידע, הניסיון, הפיתוחים הטכנולוגיים והליווי המקצועי של אלפי קוסמטיקאיות מאפשרים לנו להציע את כל הכלים הטובים ביותר להצלחה ולשגשוג של נשות ואנשי המקצוע בישראל.

5/5 - (1 vote)
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן