המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

טכנולוגיות טיפולי הפנים החדשניות ביותר שאת חייבת להכיר בשנת 2024

למרות שאנו נוטים לייחס לחלק מאמצעי הטכנולוגיה אספקטים שליליים, אי אפשר לנתק את הקדמה הטכנולוגית של שני העשורים האחרונים מתרומתה למגוון תחומים. אחד הענפים הבולטים ביותר בהקשר הזה הוא עולם האסתטיקה, שמשתמש כיום במספר טכנולוגיות קצה המהוות את "המילה האחרונה" בחזון האסתטיקה, ביטחון והאהבה עצמית בקרב נשים וגברים. טכנולוגיה זו לא מוכוונת רק לתוצאות מרשימות מהרגע הראשון, אלא גם לחוויית טיפולים איכותית ובטוחה לחלוטין, יעילה ובלתי פולשנית. 

 

אז מה התחדש בתחום טיפולי הפנים? בדיוק בגלל זה ריכזנו עבורך את כל טכנולוגיות טיפולי הפנים החדשניות ביותר שאת חייבת להכיר בשנת 2023 והגיע הזמן שתפגשי את הטכנולוגיות והמכשור המתקדם שבו הן מצויות:

 

HIFU – High Intensity Focused Ultrasound

טכנולוגיית הייפו החדשנית מבוססת על גלי קול ומתמקדת ביצירת אנרגיה המועברת לעומק הרקמה, אך ללא כל פגיעה ברקמות מתווכות. מדובר בטכנולוגיית אולתראפי (שילוב בין אולטרסאונד ותרפיה) ממוקדת ובלתי פולשנית, המשמשת לטיפולי אנטי אייג'ינג, מיצוק הפנים ופיסול הגוף. בעולם הרפואה, מבוצע שימוש בטכנולוגיה זו על מנת לחסל סוגים מסוימים של תאים סרטניים.

טיפול במכשיר HIFU מספק תוצאות מתיחה, הידוק ומיצוק מעולות ללא צורך בהזרקה, אלחוש או תקופת החלמה. המכשיר שמגיע עד מעטפת השריר (בשכבת ה-SMAS) גורם לכיווץ מקומי בשכבת השומן על ידי שבירת קשרי מימן מולקולריים ויוצר סיבי קולגן ואלסטין חדשים, עבים וקצרים יותר, שמעניקים את אפקט ההידוק וההרמה הרצוי.

מכשיר ה-ULTIGHT מבית 4MP המיישם את טכנולוגיית ההייפו, מספק טיפול פנים ממוקד ונטול כאבים או פגיעה אפידרמלית, שיכול להתקבל גם כאלטרנטיבה לניתוח. המכשיר עצמו עוצב כאמצעי אלחוטי קומפקטי ושקט, במראה יוקרתי, שמעניק לקליניקה שלך מעמד אקסקלוסיבי וחדשני יותר.

 

טכנולוגיות טיפולי הפנים החדשניות ביותר שאת חייבת להכיר בשנת 2023

 

RF – Radio Frequency

מכשירים לטיפולי הפנים, טשטוש קמטים וכתמי פיגמנטציה המבוססים על טכנולוגיית גלי הרדיו נמנים עם המבוקשים ביותר בקרב קוסמטיקאיות. אנרגיית גלי הרדיו משתמשת בזרם חשמלי מתחלף שחודר לשכבות העור העמוקות ללא פגיעה במעטפת העור. בתוך השכבות העמוקות, הגלים מחממים את רקמות השומן וגורמים לכיווץ שלהן במקביל להאצת הפעילות המטבולית וקצב הניקוז הלימפטי, שאחראי לניתוב והפרשה של השומן החוצה.

שיטת ה-RF איננה פולשנית או מכאיבה, כך שמזדמן למטופלים לעבור את הטיפול בהצלחה מקסימלית ובחוויה רגועה ונעימה. מכשור בטכנולוגיה זו כמו לדוגמה המכשיר Rapid Contour מבית 4mp משפר משמעותית את חוזק, מרקם וגמישות העור ומעניק הידוק, מתיחה וחיטוב למראה הפנים. RF מקנה שיפור ברפיון העור, מיצוק ומתיחה.

 

טכנולוגיית הפלזמה

פלזמה מופקת על ידי יוניזציה של גז המצוי באופן טבעי באטמוספירה ומביאה לאידיו רקמת עור עודף וכך הוא הופך למתוח ומוצק, ללא צורך בניתוח או בהליכים פולשניים. טכנולוגיית הפלזמה פותחה על מנת להימנע מהתערבות ניתוחית או חיתוכים, תוך ניצול ההפרש בין הזרם החשמלי שנמצא במכשיר לבין זה שמתקבל ממגע בעור. באמצעות מגע עם ידית הפלזמה, מתקבלת פריקה חשמלית זעירה שמביאה לטיפול וריפוי במכשיר אחד ומעניקה מראה אסתטי נפלא.

המכשיר המרכזי שעושה שימוש בפלזמה הוא PLAPEN DUAL מבית 4MP, שמשלב עבודה באמצעות ידיות מיקרו פלזמה ומאקרו פלזמה, מה שמאפשר לספק מגוון רחב של פתרונות עור שונות, בטיפול מבוקר שמאיץ את תהליך שיקום העור. השילוב בין שתי הידיות מביא לראיית התוצאות מהרגע הראשון.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי טיפול פנים לבחירתך

DPC – Dynamic Pulse Control

טכנולוגיית ה-DPC רושמת בשנים האחרונות התעניינות וביקוש מוגברים בקרב מכוני ומומחי הקוסמטיקה והאסתטיקה בישראל ומהווה דור מתקדם בטכנולוגיית ה-IPL המשתמשת באנרגיית אור.

DPC משתמשת בשלושה מבני פולס במקום בפולס אחד בלבד, אותם ניתן להתאים אישית למטופל/ת בהתאם לסוג העור, גוון העור וצבע השיער. התוצאה המתקבלת היא הרבה יותר מהירה במינימום זמן. בנוסף, מלבד הסרת שיער ישנם עוד אינדיקציות, הצערת העור, חידוש העור ויצירת אחידות בגוון העור.

טכנולוגיה זו שפותחה בבלעדיות עבור חברת 4MP נחשבת לבטיחותית ומהירה ביותר ומפיקה תוצאות ברמה גבוהה כבר מהטיפול הראשון. מכשיר  Omnimax s3 של החברה מציע יכולת להתאים מגוון של ידיות לטיפול הפנים הנדרש – טיפולי פנים לחידוש, הצערה ואנטי אייג'ינג מתקדמים, לצד פתרון אפקטיבי לכתמים, פגעים בעור, קמטים ופיגמנטציה המתקבלים כתוצאה מהאצת ייצור הקולגן והאלסטין.

מכשיר נוסף המבוסס על טכנולוגיית DPC הוא  Rapid DPC, גם הוא מבית חברת 4MP שפותח כדי לתת מענה לביצוע טיפול פנים מומלץ מותאם אישית וטיפולי הסרת שיער בהתאם לנתונים האישיים של כל מטופל/ת בקליניקה ומביא כבר מהטיפול הראשון להפחתה משמעותית בכתמי פיגמנטציה, אקנה, פטרת ונימי דם וטיפול בחידוש ובמראה העור.

בשל התאמת הפולס המדויק מתפקד המכשיר בתור מערכת משולבת הסרת שיער וטיפולי פנים כך שהוא מותאם גם להסרת שיער בשיטה מתקדמת ובטוחה.

 

שאלות ותשובות

מהן הטכנולוגיות החדשניות ביותר לטיפולי הפנים?

טכנולוגיית HIFU לשימוש עבור טיפולי הפנים, המבוססת על גלי קול אולטראסוניים, גלי RF (רדיו), פלזמה ו-DPC נמצאות בקדמת הענף ומספקות תוצאות מעולות בתהליך בטיחותי החוסך פרוצדורה פולשנית או ניתוחית. באמצעות ייעוץ עסקי ניתן להבין את צרכי העסק ולהתאים את המכשיר שנותן מענה מדויק לקהל הלקוחות בקליניקה.

איזה מכשיר לטיפולי פנים הוא הטוב ביותר?

כל קוסמטיקאית ומכון יתאימו לעצמם את המכשור הרלוונטי בהתאם לאופן וגישת העבודה ועל סמך הדרישה שמגיעה מקהל הלקוחות, קוסמטיקאית בתחילת דרכה וקוסמטיקאית בעלת ניסיון רב יותר יכולות לדרוש עבור הקליניקה שלהן מכשור שונה בהתאם לנקודת הזמן והצרכים.

באתר חברת 4MP תמצאו את המכשירים המתקדמים ביותר בקטגוריה ומגוון שיכול לתת מענה בהתאם לצורך, מגוון מכשירים שנמצאים בקליניקות המובילות בישראל.

1/5 - (1 vote)
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן