המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר

מבין כל השירותים המוצעים בבית העסק שלך, שירות הסרת השיער כרוך בקשר הדוק ומתמשך עם הלקוחות, שמבוסס על אמינות, בטיחות וגם הצלחה טיפולית עקבית. אז איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר וצפוי לשרת אותך ואת לקוחותיך על הצד הטוב ביותר?

 

שוק עצום, מתפתח ומתעדכן בתדירות גבוהה

הידעתם? שוק הסרת השיער בישראל מגלגל קרוב ל-30 מיליון שקלים מידי שנה, כאשר 70% מלקוחותיו הן נשים שמעוניינות בטיפולים אסתטיים בכל טווחי הגיל. 30% הנותרים מהווים את ציבור הגברים שמעוניינים לעבור הסרת שיער מלאה או חלקית (דילול) באזורים חשופים מסוימים.

כקוסמטיקאית, את נדרשת להתעדכן באופן עקבי ושוטף במוצרים החדשים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר, לצבור ניסיון ובקיאות רבה וכמובן להעניק שירות איכותי ובלתי מתפשר, שמוכוון להשגת המטרות של כל לקוח/ה באופן אישי. לכן השאלה המתבקשת ביותר לצורך מתן שירותי הסרת השיער תהיה: איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר?

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

סודות ממכוני הפיתוח של מכשירי לייזר להסרת שיער

כבר אלפי שנים שהעולם מודע לסגולותיהן המופלאות של קרני האור, אך רק באמצע המאה ה-20 הציג אלברט איינשטיין את הבסיס ליצירת קרן אור בעלת אורך של גל אחד, בשמו המקצועי: "lightamplification by stimulated emission of radiation" שקוצר מאוחר יותר לראשי התיבות המקובלים LASER (לייזר).

קרן זו מכונה גם אור מקוטב, המורכב מפוטונים – חלקיקים שמועברים דרך שפורפרת המכילה מראות וגז ונפלטים בצד השני באורך של גל אחד בלבד. למעשה, אותה שפופרת אופטית מסוגלת לחדור גם אל רקמות אנושיות ולפגוע בצורה סלקטיבית במבנה מסוים.

כעת, כדי להבין איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר, נדרשת הבנה בסיסית מתחום הפיזיולוגיה בנוגע לתגובה התרמית וזמן התאוששות הרקמה.

תגובה תרמית סלקטיבית – כאשר קרן האור פוגעת בפיגמנט מסוים, פליטת החום משתנה. אנו מכירים זאת היטב כ"ספיחת חום" במכוניות כהות ביום שרבי וגם בעולם הדרמטולוגי, בו קרן אור מקוטב שנפלט מתוך מכשיר להסרת שיער מחממת יותר את המבנים הכהים כמו זקיקי השערות. כמובן שחימום עוצמתי צפוי להרוס לחלוטין ולצמיתות את המבנה.

זמן התאוששות הרקמה – כלומר כמה זמן לוקח לגוף לשוב לטמפרטורה המקורית שלו, מלפני תהליך החימום. בפועל זמן ההתאוששות נובע מעוצמת החימום, אם כי תהליך הקירור של כלי הדם סביב זקיק השערה מתרחש באלפיות השנייה ובכך מגן מפני הרס מלא שלו. זוהי הסיבה שקרן הלייזר נשלחת בדרך כלל לזמן ממושך יותר, כמו 30-40 אלפיות השנייה, כדי שטמפרטורת הזקיק תגדל וייגרם לו נזק בלתי הפיך.

 

איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר

 

 

איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר במכונים המקצועיים?

בהתבסס על העובדות המדעיות והשיפורים הטכנולוגיים המיושמים כלפי זקיקי השיער, חשוב להתייחס לעוד מספר עקרונות מרכזיים שמסייעים לבחירת סוג המכשיר:

נוחות תפעולית – אין כל ספק ששירות וניסיון נמדדים בתוצאות המושגות, אך כדי להגיע אליהן חובה על נותנת השירות לחוש ביטחון מלא במכשיר שבו היא משתמשת, כמו גם בקיאות ברמה גבוהה בנוגע לפונקציות המכשיר ויכולותיו הספציפיות להשיג את התוצאה הרצויה למטופל/ת.

ולכן לשאלה איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר, נענה שמדובר במכשיר נוח ופשוט לתפעול, עם מערכת הפעלה נוחה לשליטה ולהגדרה, לצד פונקציות לטיפולים משלימים אפקטיביים.

מימוש מטרות הלקוחות – הלקוחות שלך מבינים שתהליך הסרת השיער בלייזר יהיה אינטנסיבי יותר מהסרת שיער שאינה צמיתה כמו גילוח או שעווה. ולכן, הם רוצים גם לדעת איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר. הם מוכנים לבצע את הפעולה שבמסגרתה שורש השערה ייצרב, אבל מודעים גם לתופעות כמו צביטה או צריבה מקומית שעשויים להופיע ברגע הרס השערה וכמובן לפרק הזמן שלוקח כל טיפול.

מכשיר מתקדם מהדור החדש, משתמש באנרגיה מופחתת כדי להעניק תחושה נעימה ובטוחה יותר לאורך הטיפול ובעזרת טכנולוגיה חדשנית גם משלים את הטיפול במהירות רבה.

מעטפת שירותים מלאה במקום אחד – מכונת לייזר להסרת שיער אמורה לשרת לקוחות בעלי גוון עורי משתנה, סוג וצפיפות שערה מסוגים רבים. ויש ויכוח תמידי לגבי איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר. על כן המכשיר הנבחר יהיה בעל פונקציות עבודה לבחירה בהתאם לפריסת השיער על גבי העור, יחד עם יכולות גבוהות בנוגע למקרי קיצון כמו פלומת שיער בהירה על גוון עור בהיר מאוד, או שיערות עבות וכהות על גבי פיגמנט שזוף.

אמינות – מכשיר להסרת שיער בלייזר אמור לענות גם על צרכים רגשיים רבים בקרב הלקוחות. הציפיה לתוצאות באה בד בבד עם תחושת הבטיחות הגבוהה מהטיפול ומהלכו, כך שהמכשיר נדרש להפקת פעולות מתאימות בפשטות ובמיטביות, ללא שינוי בפורמט הפעולה או לגרימת תקלות טכניות שגורמות לפגימה בריאותית בעור המטופלים.

אנו בחברת 4MP שואפים לקדמה הטכנולוגית הטובה ביותר בתחום הסרות השיער ונשמח לייעץ לכם בנוגע לאיזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר באותה בקטגוריה, בהתאם לתפריט השירותים המוצעים על ידכם ומכלול הצרכים של לקוחותיכם.

 

שאלות ותשובות

האם מכונה להסרת שיער בלייזר נחשבת לבטוחה?

הודות למערכת הקירור הייחודית של מכונה להסרת שיער בלייזר, נותרת תחושה נעימה לאורך כל הטיפול, המשפיעה גם על תחושת הביטחון האישית. בנוסף שימוש בטכנולוגיית PSP המתקדמת במכשירי MP4, מאפשרת שימוש באנרגיה מינימלית להפקת מקסימום תוצאה וללא תופעות לוואי.

היכן רוכשים מכשיר מקצועי מעולה להסרת שיער בלייזר?

אנו בחברת 4MP מעמידים לרשותך את המכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר בשוק ומזמינים אותך לסייר בין המכשירים השונים (חלקם בפטנט ובטכנולוגיה בלעדית), להתרשם ולהתייעץ איתנו בנוגע להתאמה המדויקת עבור הקליניקה שלך.

3.5/5 - (32 votes)
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן