המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

הסרת שיער בפנים באפילציה – לא מה שחשבתם

מגוון גדול של טכניקות מיועדות לטיפולי הסרת שיער, אך מעטות מהן מתמקדות באופן ייחודי באזור הפנים. הסרת שיער פנים אפילציה נמנית עם הטכנולוגיות המתאימות ביותר לכך ומספקת תוצאה אופטימלית תוך ניתוק השערה ישירות מהשורש וללא פגיעה באפידרמיס.

 

אז מהי אפילציה בעצם?

אפילציה היא טכנולוגיה בטיחותית ופשוטה להסרת שיער המאופיינת באורך קצר מאוד, לרבות שיער פלומתי דקיק ובהיר. הסרת שיער באפילציה מתרחשת על ידי מכשיר חשמלי המכיל מחט דקיקה ("שיטת המחט"), שמעבירה זרם חשמלי שצורב את זקיק השערה ומנתק אותו לחלוטין מהשורש.

שיטת עבודה נוספת ובלעדית למכשיר האפילציה של 4MP  ("שיטת המלקט") משתמשת בהעברת זרם חשמלי לפקעת זקיק השערה עצמה, כך שהיא תיהרס לחלוטין ובתהליך קצר ונוח, ללא מחט וללא צורך באלחוש.

 

הסרת שיער בפנים באפילציה – יתרונות

אמנם האפילציה תתאים למגוון אזורי גוף, אך היא מתמקדת בעיקר בהסרת קומץ שיערות מקומי כך שתתאים לאזורים כמו קצה העורף, הפאות, הסנטר, השפם או עטרות הפטמות. שיטת האפילציה   מתאימה גם לנשים שסובלות מצמיחת שיער מוגברת באזורים אלה כתוצאה ממצב הורמונלי מסוים וכן לבעלי ובעלות פלומות שיער לא רצויות במקומות כמו תנוכי האוזניים או קו הלסת.

חוסר ההתאמה של מכשיר אפילציה מקצועי לשטחים גדולים מהווה יתרון דווקא, שכן ניתן להשיג מטיפול לטיפול הסרת שיער פנים מדויקת ונקודתית מאוד, בתוצאות שיתקבלו תוך מספר טיפולים בלבד.

הסרת שיער פנים אפילציה

קהל היעד לטיפולי אפילציה

להבדיל משיטות אחרות של הסרת שיער אפילציה תתאים לכל גווני העור והשיער, לרבות שיער לבן, בלונדיני או ג'ינג'י, שיערות דקות ועדינות מאוד ולכאלה הנמצאות באזורי גוף קטנים בדגש על הפנים.

השיטה תתאים לגברים ולנשים כאחד ללא הבדל והיא רלוונטית גם במהלך ההריון או לאחריו, לאנשים עם מחלה ממארת או קוצב לב שאינם יכולים לעבור למשל טיפולי הסרת שיער בלייזר. מן הצד ההפוך, נאסר על חולים במחלת הסוכרת לעבור את טיפולי האפילציה וזאת משום שתהליך הקרישה והריפוי המיידי שלהם אינו אפקטיבי.

 

תיעדוף שיטת האפילציה לעומת שיטות אחרות

בדומה לטכנולוגיית הלייזר, גם אפילציה מותירה תוצאות טובות לאורך זמן. אך להבדיל ממנה, לא נדרשת שערה ארוכה מאוד וניתן להשתמש בה גם כדי לסלק שיער גס שנמצא בסמיכות לשיער עדין ובלתי מפריע, ליצור קו ביקיני ולהיפטר משיער פלומתי על הבטן. כמו כן, מתקיימים לא מעט טיפולי הסרת שיער פנים אפילציה עבור לקוחות שלא יכולות לבצע את הסרת השיער באמצעות לייזר מאחר ויש להן שיער בהיר(בלונדיני) או ג'ינג'י. תחילת הטיפול לעולם תהיה על שטח קטן במיוחד כדי לוודא שלא נוצר גירוי עורי מסוים ולאחר מכן אפשר יהיה לנוע לאורך כל השטח באותו הטיפול.

כדאי לציין גם שיעילותה של האפילציה מתקבל מחיסכון ללקוחות בעלויות הטיפול, לעומת טיפולים במכשירי לייזר או DPC שכרוכים בכיסוי שטח משמעותי יותר ובכמות גדולה יותר של טיפולים.

 

אפילציה בפנים  סיכונים ותופעות לוואי

אפילציה נחשבת לשיטה בטוחה ויעילה שמקובלת לשימוש בתהליך הסרת שיער פנים גם במדינות שמעמידות תקנים מחמירים מאוד. יחד עם זאת, היעדר הכשרה או מיומנות עם מכשיר הטיפול עלולה לגרום לטיפול שגוי ולנזק. כך למשל, כאשר המשיכה מתבצעת נגד כיוון הצמיחה ולא כלפיו, עלולה להתרחש "שבירה" של השערה כך שהיא תישאר כלואה בפנים. גם פעילות ללא הקפדה על היגיינה לרבות חיטוי הציוד עשויה לפגוע בעור בייחוד כאשר מדובר בעור עדין ורגיש.

כמו כן, אי קבלת נתונים מקדימים לגבי המטופל/ת ומצבם הרפואי עשוי לגרור סיכונים בקרב מי שחווים בעיות קרישה. אם יש צורך, ניתן להשתמש במאלחש כאב כמו כדי לייצר חוויה טיפולית טובה יותר עבור טיפול הסרת שיער פנים, אם כי הטיפול עצמו במכשיר האפילציה מבית 4MP איננו כרוך בכאבים.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

מכשור אפילציה חדשני מבית 4MP

במטרה לשפר עוד ועוד את יעילות טיפולי האפילציה ולאפשר ללקוחותיך להשיג את מטרותיהם בדרך הבטוחה, הקלה והאיכותית ביותר, אנו מזמינים אותך להתרשמות והכרות של מכשיר Xilia Epil Light החדשני, הראשון מסוגו בישראל שמשלב בין שתי שיטות עבודה לבחירה: שיטת המחט ושיטת המלקט, בשתיהן ניתן להשיג תוצאות מצוינות במינימום טיפולים ובמסגרת שליטה מלאה בעוצמה ומבנה הפולס.

מכשיר להסרת שיער Xilia Epil Light תתאים לכל סוגי השיער לרבות שיער פלומתי, בהיר ושיער שיבה. הוא אינו כרוך בכאבים ותופעות לוואי. ברכישת המכשיר נעניק לך קורס הסמכה מקצועי ותעודת אפילטורית מוסמכת. המכשיר תוצרת איטליה ובאישור מכון התקנים הישראלי והאירופאי. למידע ולפרטים המלאים צרי עמנו קשר ונשמח להעניק לך שירות מקצועי ומקיף בהלימה לכל מטרות הקליניקה שלך.

 

שאלות נפוצות על הסרת שיער פנים אפילציה

מהם יתרונות שיטת האפילציה?

הסרת שיער באפילציה מתמקדת בשטחים קטנים בעלי שיער פלומתי, ונותנת מענה לבעלי שיער בגוון ג'ינג'י, לבן , שיער דקיק ובהיר או שערות נקודתיות שחורות וגסות ומתאימה לכל גווני העור והשיער.

האם יש צורך בהכשרה מיוחדת לטפל באפילציה?

כמובן, כדי לטפל במכשיר האפילציה נדרשת הכשרה מקצועית לתעודת "אפילטורית" מוסמכת. לרוכשות מכשיר אפילציה בחברה 4MP, החברה מקנה הכשרה המסמיכה לאפילטורית ללא עלות נוספת, הכשרה עיונית ומעשית מקיפה.

דרג מאמר זה
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן