המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

מכשיר לטיפולי פנים

בנקודת זמן מסוימת, כל אישה תגיע אל קוסמטיקאית מקצועית לטיפולי פנים. מכשיר לטיפולי פנים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות מסייע לקוסמטיקאית להשיג את התוצאות הרצויות במהירות וביעילות, תוך מקסום אפקטיבי למוניטין המקצועי של הקוסמטיקאית. 

 

בשורה טכנולוגית לשיפור מראה הפנים והצערת העור

מראה פנים נפול, עייף ואפרורי מכביד על הנראות הכללית ולעתים גם על התחושה האישית המלווה כל אישה שנפגשת מול המראה. לעתים המראה הכללי מלווה גם בפגמי עור שונים, כגון: כתמים, אקנה או קמטוטים לא מחמיאים הדורשים טיפול פנים מקצועי.

אם בעבר, נחשב טיפול פנים למותרות הרי שכיום מדובר בטיפולים נגישים וזמינים יותר. הטיפולים במכון מבוצעים על ידי אשת מקצוע וכוללים הן טיפול פנים קלאסי והן טיפול ייחודי בשילוב  מכשור טכנולוגי מתקדם המסייע להשגת מראה עור פנים אחיד, יפה וזוהר..  סוג הטיפול והטכנולוגיה שנבחרת מותאם  אישית לצרכי הלקוחה.

מכיוון שלא כל טיפול פנים מכוון לטיפול בכל בעיות העור הקיימות, קיים מגוון רחב של מכשירים מתקדמים עם מגוון טכנולוגיות המספקים מענה לאינדיקציות טיפול שונות. אבל מלבד הבחירה במכשיר לטיפולי פנים ייעודי לבעיה ספציפית, חשוב להתמקד גם ברמת המיומנות והבקיאות הנדרשת לשימוש בו – הקוסמטיקאית מוכרחה לדעת איך מתאימים את הטיפול המדויק לכל מטופלת בהתאם למטרותיה.

טיפול באמצעות מכשיר פנים מקצועי מסוגל לאפשר לכל אחת ליהנות ממראה הפנים שלה ולשפר בעיה שהציקה לה ואף פגעה בבריאותה האישית.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי טיפול פנים לבחירתך

מכשיר לטיפולי פנים בטכנולוגיית DPC

טכנולוגיית Control Pulse™ Dynamic – DPC ,מהווה פיתוח בלעדי וייחודי מבית 4MP. פיתוח המתאים אוטומטית את מבנה הפולס למטופלת, בהתאם לגוון העור, צבע השיער וסוגו. הטכנולוגיה מספקת כיום מענה טיפולי אפקטיבי ומקצועי עבור טיפול באנטי אייג'ינג, חידוש והצערת העור, הסרת שיער, כתמי פיגמנטציה, אקנה, נימי דם ופטרת.

ניתן לראות בטכנולוגיית DPC (העומדת בכל התקנים הישראליים והאמריקאים המחמירים ביותר) מכשיר לטיפולי פנים מתקדם. כמעין דור משוכלל של טכנולוגיית ה-IPL המוכרת, המשתמשת באנרגיית אור ונחשבת לפופולרית ביותר בתחום הסרת שיער. הייחודיות כאן נוצרת על ידי שימוש בשלושה מבני פולסים, לעומת טכנולוגיות אחרות שמשתמשות בפולס אחד, כך שיהיה אפשר ליצור התאמה אישית למטופלת ולהגדיל את אפקט התוצאה הטיפולית במהירות ובבטיחות מלאה.

הסרת שיער DPC תתאים לטיפול בכל סוגי העור ולאורך כל ימות השנה, בעלת ידית קרח שתורמת לחוויית הטיפול ולהפחתה של תופעות הלוואי עד כדי היווצרות מזערית בלבד ועם תוצאות שנראות לעין מיד לאחר הטיפול הראשון.

 

טיפולים למיצוק, חידוש ושיפור עור הפנים

מכשיר לטיפולי פנים מציע כיום שיטת פעולה באמצעות יונים חשמליים, שמעוררים את פתיחת הנקבוביות כראוי בשטח הפנים ובכך מאפשרים ניקוי יסודי ועמוק תוך חיזוק ומיצוק העור. לעתים יהיה צורך לשלב בטיפול באמצעות מכשור טכנולוגי גם חומצות שונות לשימור ולשיפור התוצאה, כמובן בהתאם לבעיית העור הספציפית ממנה סובלת המטופלת.

המכשור הקיים בישראל מטפל במבחר נושאים קוסמטיים ואסתטיים במספר גדול של טכנולוגיות מבוקרות, כולן נועדו להשיג טיפול איכותי ונטול כאבים, עם תוצאה מוצלחת לאורך זמן באמצעות מכשיר לטיפולי פנים. בטיפול אצל קוסמטיקאית מקצועית, מכשור טוב מהווה לעתים גם אלטרנטיבה יעילה לפילינג עמוק, בוטוקס או קילוף עדין של תאי העור הישנים במטרה לשפר את המראה ולהשיב את האחידות והזוהר שדעכו לאורך הזמן.

חלק מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר שניתן לשלב בטיפולי פנים: 

DPC – כאמור, שיטה בלעדית לחברת 4mp המשתמשת במבנה פולס מותאם אישית למטופלת ומאפייני העור שלה. זהו מעין IPL מתקדם המשתמש באנרגיית אור ומעניק תוצאה מושלמת במהירות ובבטחה.

RF – מכשיר לטיפולי פנים באמצעות גלי רדיו פועל בחימום שכבת הדרמיס, כך שסיבי הקולגן מתכווצים והיווצרות תאי הפיברולסט מואצת. התוצאה המתקבלת היא מיצוק והידוק העור וטיפול בקמטוטים יצירת עור זוהר בעל טקסטורה אחידה.

derm Verma – טכנולוגיה שפותחה ע"י חברת Sharplight לעידוד היווצרות סיבי קולגן חדשים המעניקים הידוק, מתיחה ויציבות לפנים, טשטוש לקמטים ופתרון לרפיון העור.  מתמחה בשיפור הריפיון ומראה הקמטים באזור הצוואר .

פוטותרפיה – טכנולוגיית אור החודרת באופן הומוגני לשכבות עמוקות. הטיפול באור מעודד החלמה ושיקום, חידוש תאים וגדילה של רקמות, האצת חילוף חומרים וזירוז לש יצור קולגן. טיפול באורכי גל בתחום הכחול יעילה ומסייעת בהפחתת צלקות אקנה, בחיטוי ומניעת זיהומים.

אלקטרופורציה – פולס חשמלי מבוקר חודר לתוך התאים ומסייע להחדרת תכשירים טיפוליים לצורך שיפור יעילותם וקיצור זמני הטיפול וההמתנה לתוצאות.

Lifting Double – מתיחה כפולה היא טכנולוגיה למיצוק הרקמות באמצעות אימון פיזי לשרירי הפנים. הטכנולוגיה מספקת גירוי עצבי לתוך השריר בתדרים מתחלפים ובכך מגדילה את כמות סיבי הקולגן שבתוכו. התוצאה תהיה פחות קמטים וכהויות, חיטוב ומראה חלק וצעיר.

מיקרודרמה מבוקרת – סטימולציה מכאנית עדינה ומתמשכת, שמעודדת את העברת החלבונים ויצור הקולגן. זהו מעין פילינג מכאני עם פעולת שאיבה, המסירה את שכבת העור החיצונית לעידוד הצמיחה של תאים חדשים. מביא לבהירות וגמישות העור, לאחידות ורכות מרקם העור

פלזמה – פלזמה מאפשרת לטפל במגוון בעיות עור ללא התערבות פולשנית וללא צורך בטיפול רפואי,  נותן פתרון במגוון רחב של בעיות עור באופן מבוקר – מיליומים, צלקות אקנה, נגעים בעור, סימני מתיחה, עור עודף ורפיון, קמטים, פיגמנטציה ועוד.

השימוש בטכנולוגיות מתקדמות במכשיר לטיפולי פנים מאפשר טיפול בעומק העור ולא רק בשכבה החיצונית. השפעת הטיפול הינה מיידית ולרוב ניתן לראות שיפור כבר לאחר טיפול בודד.

מכשיר לטיפולי פנים

שאלות ותשובות

מי משווק מכשירים לטיפולי פנים מקצועיים?

קיימים משווקים רבים בתחום האסתטיקה אשר מספקים מכשירי קוסמטיקה מקצועיים וחשוב כאשר את כקוסמטיקאית מקצועית מחפשת את המכשור הטכנולוגי עבור הקליניקה שלך לחפש את החברה שיכולה להעניק לך את הטכנולוגיה הנכונה עבורך במכשיר לטיפולי פנים, ידע קליני מקצועי מקיף ועמידה בתקני בטיחות חשובים.

מכשור קוסמטי של חברת 4MP פותח בעקבות פרצות דרך טכנולוגיות ותנאי ייצור קפדניים בסביבה מבוקרת. החברה מעניקה ייעוץ מקצועי לבעלי קליניקות ומרפאות, סיוע ולווי עסקי בכל החלטה לגבי המכשירים המתאימים לעסק. הכשרה קלינית מקיפה על  המכשיר והטכנולוגיה, סיוע שיווקי למינוף המכשיר החדש בקליניקה.

כיצד מכשור טכנולוגי לפנים ממקסם את רווחי העסק?

כל קוסמטיקאית מקצועית נדרשת לטפל במגוון עצום של בעיות עור למטופליה, כאשר הפתרון האפקטיבי למרביתם מתבסס על טכנולוגיות מתקדמות שפותחו רק בעשורים האחרונים במכשיר לטיפולי פנים. מכשור טכנולוגי לטיפולי פנים הנותן מענה לטיפול במגוון בעיות עור  צפוי לשדרג משמעותית את כל שירותי הקוסמטיקאית, ימצב אותה כאשת מקצוע טובה ובעלת מוניטין ויגדיל בעקביות את כמות הלקוחות. כל אלה מתורגמים בסופו של דבר לרווחים כספיים.

דרג מאמר זה
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן