המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

מערכת משולבת הסרת שיער וטיפולי פנים

מערכת משולבת הסרת שיער וטיפולי פנים או גוף היא בשורה חדשנית בשוק, המבטיחה מגוון רחב של טיפולים עבור נשים, גברים ובני נוער במכשיר אחד, הודות לטכנולוגיה חדשנית ומשובחת. בעוד שבעבר היה מקובל שכל מכשור קוסמטי מוכוון להגשמת מטרה אחת בלבד כמו הסרת שיער, אקנה, כתמי עור, צלוליט . היום המכשירים המשולבים מעניקים מענה / פתרונות לכמה פעולות ומטרות בעת ובעונה אחת.

 

הטכנולוגיה שמשיגה עבורכם יותר

הפוקוס הגדול ביותר בזירה הטכנולוגית העולמית בשנים האחרונות הוא על האמצעים ההיברידיים – אלו שמשלבים גם וגם, באותו מכשור, לטובת חיסכון, קיצור זמנים ויצירת אפקט יעיל יותר. אנו מכירים היטב את הטכנולוגיה הזו באמצעים יומיומיים פשוטים: רכבים היברידיים שעוברים לצריכת חשמל במהירות נסיעה נמוכה וכך חוסכים בדלק, צבע לקירות שמשלב בתוכו אפקט מיוחד יחד עם חומר דוחה נוזלים או סדקים.

במקרה שלנו, זו תהיה מערכת משולבת הסרת שיער וטיפולי פנים המאפשרת לנשים ולגברים כאחד לשפר את מראה הפנים ולהשיג באותו הטיפול, אצל אותה הקוסמטיקאית באותו המכשיר – תוצאה משביעה רצון ולטווח ארוך.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

אפיון הטיפול ומטרותיו

נשים רבות מבינות כיום כי טיפולי הסרת שיער באזור הפנים הם רק אספקט אחד של יסודות הטיפוח ושהוא אמנם משיג תוצאה איכותית ביותר, אך היו שמחות לטפל גם בטיפולים אסתטיים נוספים בפנים בנוסף לדוגמא בכתמי פיגמנטציה למשל, או בריפיון כתוצאה מדילול המאגר הטבעי של סיבי הקולגן. מענה זה ניתן על ידי מערכת משולבת הסרת שיער וטיפולי פנים.

כיום מטרותיהן של הלקוחות רבות ומגוונות יותר והן שואפות למצוא קוסמטיקאיות שמטפלות בקליניקה אחת  גם בטיפולי הסרות שיער וגם מענה לטיפולי פנים באמצעות מכשיר לטיפולי פנים שמספק מספר פונקציות עבודה מגוונות, האתגר בקליניקה היא לתת מענה רחב ללקוחה אחת שמגיעה לטיפול מסוג אחד וניתן להציע ולהרחיב עבורה את השירות לטיפול אסתטי נוסף באמצעות המכשור המתאים.

לקוחה שמגיעה להסרת שיער צפויה להגיע לקליניקה עם בעיות עוריות כמו אקנה, נימים בולטים ומפריעים או בעיות פיגמנטציה, ולכן קיים מכשיר בעל מערכת משולבת להסרת שיער וטיפולי פנים המאפשר לתת מענה מגוון בקליניקה למספר טיפולים שונים בקליניקה אחת.

כמובן ששיעור יתר בפנים לצד בעיות עור אפשריות איננו מאפיין נשים בלבד. המודעות לטיפוח הפנים ולתיאום טיפול פנים אצל קוסמטיקאית מביא כיום גם גברים רבים לדרוש בשירותי הקליניקה וליהנות מיכולותיה המופלאות של מערכת משולבת הסרת שיער וטיפולי פנים.

מערכת זו תוכל להציעה מגוון טיפולים ע"פ התאמה למטופל ולהעניק לו את היתרון לטפל במגוון רצונות לשיפור אסתטי  לדוגמא- הסרת השיער באזור המבוקש, ובנוסף שיפור עור הפנים בתהליכי חידוש העור ושיפור מרקם וטקסטורה.

 

מערכת משולבת הסרת שיער וטיפולי פנים: להשיג שיפור פנים מוחלט

פנים נחשבות מאז ומתמיד לכרטיס הביקור שלנו, אך כאשר הן סובלות מעור רפוי , מראה "עייף", חסר זוהר וחיות או סימנים בולטים על גבי העור, הדבר עשוי להביא לתסכול, לפגיעה בביטחון ולתחושה אישית לא נוחה. גם אם אחרים מחמיאים בקביעות למראה הנפלא שלנו, אין הדבר אומר בהכרח שהתחושה האישית טופלה בהצלחה.

כדי לעשות זאת, נדרשת מערכת משולבת הסרת שיער וטיפולי פנים שתספק מענה למספר בעיות במקביל, הפותר גם את חלקן יסודית מהשורש.

 

 

הפתרון האפקטיבי ביותר מבית 4MP

הכירו את מכשיר  Omnimax S3 מבית 4MP – מערכת משולבת הסרת שיער וטיפולי פנים או גוף שמעניקה תוצאה אסתטית מושלמת, בכ-30% פחות טיפולים ביחס לכל שיטת עבודה ושימוש במכשור אחר. מכשור אחד בקליניקה עם אופציות לטיפול במגוון בעיות מאפשר לקוסמטיקאית עצמה להעניק יותר אפשרויות בקלניקה במערכת אחת ולתת לעסק אופציות להתפתח והוסיף ידיות למכשיר ע"פ צורך הקליניקה.

Omnimax s3 – מערכת All In One המשלבת מספר טכנולוגיות – טכנולוגיית DPC, RF, VERMA DERM. מערכת עוצמתית, חדשנית ומהירה עם תוצאות ללא תחרות!

טכנולוגיית DPC המהווה פיתוח בלעדי וייחודי לחברת 4MP. טכנולוגיה זו כבר נמצאת בשימוש נרחב במכונים האסתטיים ובמרפאות מובילות ונחשבת למילה האחרונה בתחום הסרת השיער וטיפולי הפנים והגוף זוהי מערכת משולבת הסרת שיער וטיפולי פנים או גוף הטכנולוגיה מבוססת על אנרגיית אור ומשתמשת בשלושה מבני פולסים (להבדיל ממבנה פולס אחד בכל מכשיר אחר) בהתאם לגוון העור של המטופל/ת, סוג הנגע וסוג השערה. תחלופת הפולסים מאפשרת ליצור רצף טיפולי ממוקד ואפקטיביות מירבית , מבלי לגרום לאי נוחות במעמד הטיפול ותוך שמירה מוחלטת על בטיחות המטופלים.

טכנולוגיית derm Verma – טכנולוגיה שפותחה ע"י חברת Sharplight לעידוד היווצרות סיבי קולגן חדשים המעניקים הידוק, מתיחה ויציבות לפנים, טשטוש לקמטים ופתרון לריפיון העור.  מתמחה בשיפור הריפיון ומראה הקמטים באזור הצוואר .

טכנולוגיית RF – טכנולוגיית גלי רדיו פועלת בחימום שכבת הדרמיס, כך שסיבי הקולגן מתכווצים והיווצרות תאי הפיברולסט מואצת. התוצאה המתקבלת היא של הקצאת חמצן מוגבר לתאי העור , האפקט שנוצר ע"י כיווץ סיבי קולגן ועידוד תאי פיברולסט הוא אפקט מתיחה של העור ויצירת עור מתוח מהודק וזוהר יותר.

בטיפול גלי רדיו בטיפולי גוף. התוצאה המתקבלת היא של הקצאת חמצן מוגבר לתאי העור והשומן, מה שמשפר את ניקוז הנוזלים ומקטין נפח והיקפים, ממצק את העור ומצמצם בעיות צלוליט.

מערכת משולבת הסרת שיער וטיפולי פנים או גוף מבית 4MP מעניקה מענה לעשרות בעיות עור המכשיר מאפשר טיפול באינדיקציות לדוגמא- טיפול באנטי אייג'ינג, חידוש והצערת העור, נימי דם, אקנה ופוסט אקנה, כתמי פיגמנטציה , הסרת שיער וטיפולי גוף- הצרת היקפים  וטיפול בצמצום צלוליט בגוף, הידוק ומיצוק העור.  ונחשב לבחירה מספר אחת בקרב קהילת הקוסמטיקאיות והרופאים הישראלית והמקצועית.

המערכת מבית 4MP מבטיחה טיפול ממוקד בעל תוצאות הצלחה גבוהות ובגישה בלתי פולשנית, שתאפשר למגוון הלקוחות להגיע לטיפול איכותי ושביעות רצון.

 

שאלות ותשובות

איזו הכשרה נדרשת כדי לתפעל את המערכת?

ברכישת המכשיר, 4MP דואגים להסמכה מקצועית  קליני מקיפה ומסודרת בנוגע לתפעול המכשיר והשימוש בו,הכשרה עיונית ומעשית ובכך תוכלו להיות בטוחים שאתם מקצועיים ומעניקים ללקוחות בקליניקה את הטיפול בצורה המקצועית והבטוחה ביותר.

האם המערכת בטוחה למטופלים?

בהחלט. למכשיר הOmnimax S3 הינו המכשיר עומד בתקנים המחמירים ביותר בארץ ובעולם בעל אישור מכון התקנים הישראלי ואישור ארגון ה-FDA האמריקאי.

בנוסף למכשיר, ידית קרח ששומרת על טמפרטורה קבועה, כך שהקירור מתרחש בין הפולסים ואיננו מושפע מטמפרטורת העור, הסביבה או תלות במשך הפעלת המכשיר. הדבר מביא לחוויה טיפולית נעימה ורגועה, נטולת כאבים ותופעות לוואי.

5/5 - (1 vote)
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן