המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

הבדלים מרכזיים בין מכונות לייזר להסרת שיער לבין DPC

ללא ספק, שיטות הטיפול להסרת שיער לטווח ארוך נחשבות איכותיות, יעילות ומשביעות רצון לפרק זמן ממושך מאוד. שתי הטכנולוגיות המרכזיות בתחום בהן 2 טכנולוגיות בולטות היום בתחום – מכונות לייזר להסרת שיער ומכונות הסרת שיער dpc, במאמר זה תמצאו את ההבדלים העיקריים ביניהן.

 

על טכנולוגיית הלייזר

מכונות לייזר להסרת שיער משתמשות בקרן לייזר הפולטת אנרגיית חום ממוקדת, שחודרת דרך השערה אל הזקיק שלה, שם הוא נהרס ומנוטרל. הלייזר יתאים לנתונים אישיים ולמטרות טיפוליות מגוונות בהתאם לעובי וגוון השיער, צבע העור ומידת הרגישות האישית. כיום המכשור המתקדם בתחום הלייזר מאובזר בידיות קירור איכותיות המפחיתות בתחושת הכאב ושומרות על שכבת העור העליונה.

טכנולוגיית הסרת שיער dpc (Dynamic™ Pulse Control) , היא פיתוח מתקדם מבית SHARPLIGHT המשתמשת בשלושה מבני פולסים שנבחרים ומשתנים אוטומטית על סמך גוון העור, גוון השערה וסוג הנגע. טכנולוגיה זו הינה בלעדית לחברת 4mp.

 

על טכנולוגיית DPC

Dynamic™ Pulsed control או בקיצור DPC (נקראת גם אינפרה-אדום) היא טכנולוגיה שממירה אור לאנרגיית חום, הפועלת באזור המלנין (פיגמנט השערה המצוי בשורש שלה) ומעכבת את הצמיחה החוזרת. מאחר ומלנין הוא פיגמנט כהה שאינו מתייחס רק לשורשי שיערות הגוף, ניתן לפעול כלפיו גם באמצעותו המטפל בכתמים ובכהויות.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

הבדלים עיקריים בין שתי השיטות של מכונות לייזר להסרת שיער

בשתי הדרכים – מכונת לייזר או מכונת dpc , ניתן להסיר שיער לאורך זמן על ידי פגיעה בצמיחת הזקיקים. אולם בין שתי הטכנולוגיות יש מספר הבדלים מהותיים:

שימוש במספר גלים ורציפותם

טכנולוגיית dpc משתמשת בהבזק אור חזק המבוסס על הרכב פיזיקלי מסוים: שונות בין גלי האור הקיימים בתוך המכשיר, שניתן להגביר או להחליש את עוצמתם. זאת להבדיל מטכנולוגיית הלייזר, המבוססת על קרן רציפה וקוהרנטית, אחידה בעוצמתה ושנעה בכיוון ובאורך אחיד. גלי מכשיר ה-IPL נעים באורכי גל משתנים, מה שמאפשר לגלי האור חדירה יעילה יותר, תוך שמירה על חוויית טיפול נוחה.

חוויית הטיפול ורף הכאב

כמובן שכמו בכל טיפול אישי, גם כאן סף הכאב משתנה מאוד מאדם לאדם ולכן על אף ההנחה שלפיה מכונות לייזר להסרת שיער מכאיבות יותר, יש מי שימצאו את הטיפול לא מציק אף לא טיפה. ההנחה בנוגע לכאב נקשרת בעיקר לדור המוקדם יותר של מכשור הלייזר, שנאלץ לעבור טיפולים במכשור לא ידידותי במהלך כל סבב, עם תחושת צריבה שהותירה לעתים גם פגיעות עוריות.

הטכנולוגיה השתפרה מקצה לקצה מאז וכיום מכילה אלמנטים מובנים שפועלים בצורה יעילה, מבלי לעורר תחושת אי נוחות או לפגוע בעור. פתרונות אלה מיושמים בכל מכשיר להסרת שיער לגבר או לאישה כמו למשל מערכת הקירור Crystal Freeze המונעת חימום אפידרמלי במגע עם העור ו-Compressor Cooling System ששומרת על טמפרטורה קבועה ללא השפעה מעוצמת הטיפול או טמפרטורת החדר.

 

מכונות לייזר להסרת שיער

 

המכשור המתקדם בתחום הסרת השיער

לשוק מכונות לייזר להסרת שיער נכנסות עוד ועוד מכונות להסרת שיער משני סוגי הטכנולוגיות, לכל אחת מספר יתרונות בולטים הנשענים על סוג אחר של טכנולוגיה.

לנו בחברת 4MP מספר מכשירים מתקדמים, שעומדים בחזית הקדמה בתחום הסרת השיער ונחשבים לאיכותיים והמוצלחים ביותר לטיפול אישי:

ELYSION PRO

מכשיר להסרת שיער בלייזר עוצמתי ומהיר, המבוסס על פיתוחים חדשים שיושמו עקב מחקרים אחרונים בחברת קקון מדיקל, בראשם יעילותה של שיטת PSP הפועלת על פולס מרובע עוצמתי, המספק אנרגיה מדויקת לפירוק מוחלט של זקיק השערה. המכשיר מטפל בכל גווני העור ובכל סוגי השיער, תוך תמיכה ב-4 אורכי גל, 3 ידיות ושני מצבי עבודה אותם ניתן להתאים באופן אישי. המיקוד המשמעותי ביותר של אליסון פרו הוא התאמת המכשיר לשיער דק ופלומתי והיכולת לטפל בפרק זמן קצר משמעותית ממכשירי הסרות שיער אחרים.

OMNIMAX s3

זוהי מערכת All In One המשלבת את טכנולוגיית DPC לצד טכנולוגיית verma dream המטפלת בכל גווני העור ובכל סוגי השיער, בכל גיל ועונה לאורך השנה. חוויית הטיפול מהמכשיר נחשבת מצוינת ואינה מצריכה כל שימוש במאלחשים או ג'ל. למערכת ידית בעלת חיישן טמפרטורה לשמירה מלאה על הבטיחות.

מעוניינים להכיר את כל המערכות המתקדמות והמכונות לייזר להסרת שיער למכירה של 4MP? באתר שלנו תמצאו מגוון מכונות לייזר להסרת שיער ומכשירי טיפול מקצועיים לקוסמטיקאיות, מרפאות וקליניקות מתקדמות.

 

שאלות ותשובות

האם לרכוש מכונות לייזר להסרת שיער או DPC?

התשובה נעוצה בעיקר במאפייני קהל הלקוחות שלך ובמאפייני הקליניקה ותחומי הטיפול שעשויים להיות בעלי מטרות וצרכים משתנים. היכרות מעמיקה עם כל אחד מהמכשירים ויעוץ עסקי יעזרו לך לבחון כראוי את התועלות והיתרונות ולקבל החלטה מושכלת גם מהזווית הפיננסית בעסק, השיווקית והביצועית.

האם מכונות לייזר להסרת שיער או מכונות IPL מסירות שיער לצמיתות?

מבחינה מעשית הדבר לא יתכן. באף אחת מהשיטות לא ניתן להגיע להסרת שיער מלאה של 100%, אך הודות למכשור המתקדם הקיים אפשר להגיע הכי קרוב שאפשר לתוצאה המלאה. בטיפול איכותי ומקצועי ניתן להפחית משמעותית מהצמיחה, אם כי לא יהיה אפשרי לחזות בוודאות מוחלטת את התוצאה האישית, שכן הדבר משתנה מאדם לאדם ביחס לגילו, סוג השיער, אזור הטיפול והאיזון ההורמונלי הקיים לו.

דרג מאמר זה
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן