המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

מכונת לייזר

לעתים קרובות ההכנות האישיות לאירועי חיים גדולים ומשמעותיים כמו חתונה או אירוע אחר קרוב מתרחשות בתהליכים גדולים: שיזוף העור, אימוני חיטוב ועיצוב, תסרוקת ואיפור לאירוע וכן, גם טיפולים להסרת שיער על ידי מכונת לייזר. מי שתשקיע בהפיכת קו הביקיני, הרגליים ובית השחי למקומות חלקים עד למועד הרלוונטי, תימנע מדאגות מיותרות ברגע האמת ותאפשר לעצמה חופש מלא יותר בפעולותיה.

במאמר זה נתמקד בביצוע טיפולי הסרת שיער מקצועיים כהכנה לפני חתונה או לקראת כל אירוע מהותי אחר.

 

הסרת שיער בלייזר לפני החתונה

זה קיים אמנם בקרב שני המינים, אך קל להסכים שנשים נוטות לארגון ולתכנון ארוך טווח ככל שהדבר נוגע למראה האסתטי שלהן סביב מסגרת של אירועים מסוימים. חתונה למשל, תהיה אירוע משנה חיים, שלמרות שמונע מאהבה גדולה, קיימים לו סממנים אסתטיים מקובלים שכל כלה מעוניינת להשיג. אחד מהם עשוי להיות הדגשה טובה יותר של העור הזוהר והחלק באמצעות טיפולי הסרת שיער על ידי מכונת לייזר מתקדמת.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי טיפולי גוף לבחירתך

מטרות לקראת האירוע החשוב

מכשיר להסרת שיער מקצועי פועל באמצעות חימום זקיק השערה, דבר שמביא לפגיעה בזקיק ולהריסתו, כך שהוא לא יוכל לצמוח שנית בפרק הזמן הקרוב. שתי הטכנולוגיות העיקריות וגם הפופולריות ביותר הן הסרת שיער בלייזר או בטכנולוגית IPL בה כתחליף לקרן הלייזר, מבוצע שימוש באנרגיית אור ממוקדת.

בשני המקרים – התוצאה המתקבלת תהיה של עור חלק, נטול שיער ובעל צמיחה איטית מאוד אם בכלל. כאשר מדברים על הכנה לאירוע חשוב גם במישור האסתטי כמו חתונה, אפשרי שהטיפולים יניבו הצלחה מעולה אך בכפוף להתחלתם מספר חודשים לפני האירוע לכל הפחות.

מכונת לייזר מעולה תחסל בקלות רבה את השערות שנמצאות באזור הטיפול, אך יש לזכור כי לא כל השערות צומחות באופן פעיל בעת ובעונה אחת.  כבר לאחר טיפול אחד לרוב ניתן לראות הפחתה בצמיחה ובכמות השיער , אך לתוצאה האפקטיבית לאורך זמן , יש לחזור על הטיפול כל 4-8 שבועות כדי לוודא שכל אחד ואחד מהזקיקים נפגע במהלך ניסיונות הצמיחה שלו.

לכן אם לקוחה מעוניינת בטיפולים על ידי מכונת לייזר להסרת שיער כדי להגיע חלקה ויפה לחתונתה, יש להדגיש בפניה כי עליה להתחיל בטיפולים 6-8 חודשים לפני החתונה כדי לקבל את התוצאות המלאות.

 

בחירת הקליניקה המתאימה עבור הטיפול

להבדיל מסוגים אחרים של לקוחות, כלות לא יערכו פשרות בנוגע למטרות האירוע שלהן ולכן עשויות לבחור במטפלת מעיר מרוחקת וגם ללא תלות בתקציב – כל עוד הן מאמינות במקצועיות שלה, הידע והמכשור שברשותה ביחס לתוצאות הטיפול.

כמטפלת מקצועית שמעוניינת להקדיש מהידע והמכשור הטובים שברשותך להצלחה מקסימלית בקרב אותה המטופלת, עלייך לפרט על שיטת הטיפול ועל התאמתה, כך שתוכל להפיק את המיטב בזמן הרצוי ולספק ללקוחה שקט נפשי וביטחון מוגבר בשביעות רצונה מהטיפולים.

שקיימת ברשותך מכונת לייזר המתמקדת בטכנולוגיה מתקדמת ובפונקציות עבודה יעילות, ניתן יהיה לפעול בוודאות גבוהה מאוד להצלחת הטיפולים ובכך גם להגדיל משמעותית את קהל הלקוחות.

שהרי המלצתה של כלה נחשבת להמלצה אפקטיבית במיוחד, הודות לחוסר הפשרות שערכה בשלב קבלת ההחלטות ובביקורת שהפעילה כלפי תוצאה מכל טיפול וטיפול.

 

מכונת לייזר להסרת שיער ולא "טיפול לייזר"

מכונה להסרת שיער כשמה כן היא – מתמקדת בטכנולוגיה ספציפית להסרת שיער ובהתאם למטרות הלקוחה. אלא שבפועל, מכונה טובה ומתקדמת צפויה להעניק גם חוויית טיפול אפקטיבית, שאותה בוודאי מחפשת הכלה המיועדת כחלק מחבילת השירותים שהיא מעוניינת לצרוך לקראת חתונתה. חבילה זו בדרך כלל כוללת שירותים ומוצרים שנועדו לרגיעה, לתחושה נעימה וגם כהכנה יעילה לקראת יום האירוע.

ככל שזוהי מכונת לייזר מהדור החדשני והמתקדם ביותר, הלקוחה שלך תהיה בטוחה יותר בחוויה הטיפולית, הודות לטכנולוגיה המביאה לכדי מינימום כאבים ואי נוחות בפעולה ושנמנעת מתופעות לוואי בלתי רצויות כמו צריבה או אדמומיות.

בנוסף, מכשירים כמו Elysion Pro או LASERMACHPRO מבית 4mp, פותחו במטרה למקסום חוויית הטיפול של הלקוחות ובמחצית הזמן מיתר הטיפולים במכשירי הלייזר, כך שהם מפיקים תוצאות מדויקות ושומרים על איכות ודיוק לאורך כל הטיפול.

מכונת לייזר

שאלות ותשובות

כיצד להנחות כלות לטיפולים עם מכונת לייזר מקצועית?

כמטפלת, עליך לספק לכלה את כל המידע הנדרש לה לטובת החלטה מלאה בנוגע לתהליך הטיפולים: גילוח האזור לפני טיפול הלייזר, שימוש בתרופות או בתכשירים שיש להם השפעה על אזורי הטיפול, הימנעות משימוש בקרם, דאודורנט או איפור על אזור הטיפול ועוד.

בנוסף, יש להתפשט ולהרכיב משקפי מגן במהלך הטיפול, וגם אפשרות לתופעות חולפות כמו גרד, נפיחות בזקיקי השיער שטופלו או תחושת צריבה, כמובן בהתאם לעור ורגישותו.  ניתן לטפל בכל סוגי העור לרבות עור שזוף, במכשירי הלייזר תוכניות טיפול אשר בעזרת בחירה פשוטה ניתן להתאים את הטיפול לגוון העור גם בעור שזוף.

וגם יש להתאים למטופלת את תוכנית הטיפולים הרלוונטית בהתאם למטרותיה עד לתאריך החתונה ולספק לה חיזוי שקוף ואחראי בנוגע לתוצאות שיתקבלו בהתאם ללוח הזמנים, מבנה השיער וגם גוון העור האישי שלה.

מתי מומלץ להתחיל טיפולים עם מכונת לייזר לפני החתונה?

בערך 6-8 חודשים לפני האירוע, על מנת שיהיה אפשר לעבור את כמות הטיפולים המלאה ובכך להשיג תוצאה מספקת עוד לפני יום החתונה.

מה חשוב לדעת על הטיפול?

על הכלה לעבור להסרת שיער ביתית בגילוח בלבד מספר ימים לפני הטיפול ולהימנע מכל הסרת שיער אשר מורטות את השערה מהשורש, בנוסף מומלץ לעשות פילינג לעור המטופל. חשוב גם להקפיד לא למרוט שיער בין הטיפולים עצמם, ולגלח רק לפני מועד בטיפול ולהימנע מדחיית הטיפולים, לטובת תוצאה אפקטיבית.

5/5 - (1 vote)
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן