המותג המוביל בטכנולוגיה אסתטית בישראל

מכונת לייזר להסרת שיער

מגוון עצום של מכשור איכותי ומתקדם מבטיח להסיר ביעילות את שערותיהם של שלל המטופלים בישראל. אך האם קיימת מכונת לייזר להסרת שיער שמתעלה על ההצעות הקיימות בשוק? במאמר זה נציג בפניכם את המכשור המתקדם של 4MP, הכולל שימוש בטכנולוגיות עולמיות פורצות דרך, שנועדו למקסם את תוצאות הטיפול תוך הותרת חוויה טיפולית נעימה המסייעת למוניטין המקצועי.

 

קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2 או חדשה נחשבת כיום לרכישה מבטיחה ומתגמלת לקוסמטיקאיות מקצועיות ומכוני יופי שונים. מכשירים אלה, בין אם הם משתמשים בשיטת IPL ובין אם בלייזר או אפילציה, נדרשים לעמוד בהיקף מוגדל של דרישות בעלות רף משמעותי, ביניהם תוצאות הטיפול, האמינות והבטיחות. אין כל ספק כי מכונת לייזר להסרת שיער או חדשה לחלוטין, ניצבת מבין כל האפשרויות כאפיק ההכנסה המוצלח מכולם.

 

באילו פרמטרים חשוב להתמקד?

התנאי הראשון של מכונת לייזר להסרת שיער מתייחס לאמינות ולאיכות, מתוך תפיסה שלפיה לקוחות מרוצים יהיו גם לקוחות חוזרים ואף ממליצים, שבזכותם גדל מעגל הלקוחות של העסק. על כן חשוב להתמקד במכונה הטובה ביותר, שמציעה תהליך הסרת שיער בלייזר בבטחה וביעילות, ללא כאבים וללא התמשכות ארוכה מידי של כל טיפול. המטרה הסופית היא להותיר את המטופלים עם עור חלק לשביעות רצונם ולהימנע מתופעות לוואי או תוצאות שאינן מספקות.

תנאי נוסף שאין להתפשר לגביו מתייחס לבטיחות ולבריאות המטופלים. רבים מגיעים אל קוסמטיקאית חדשה בחששות עקב שימוש קודם במכשיר לא מקצועי, שגרם להם לכתמים, הופעת פיגמנטציה, שיעור, כוויות או חוויה מלחיצה כמו זרם חשמלי במהלך הטיפול.

מצבים אלה נגרמים לרוב ממכשירים באיכות ירודה, לעתים קרובות גם ללא התקנים הנדרשים. מכונת לייזר טובה תהיה בעלת תקן ממכון התקנים הישראלי, תקן CE אירופאי ותקן ISO הקפדני והמחמיר.

עקרונות נוספים עליהם אין להתפשר בבחירת מכונת לייזר להסרת שיער הם הנוחות התפעולית והיקף האחריות על המוצר. תפעול מסורבל ונוקשה יגרום לעיכובים ואף למבוכה מול הלקוחות ולטווח הרחוק ימנע מקסום של פוטנציאל הרווח. יש להעדיף מכונת לייזר להסרת שיער עם פתח טיפול גדול המכסה שטח רחב בכל פולס (מה שגם מפחית מכמות הפולסים) ושלא דורש חזרה כפולה באזור הטיפול.

בנוסף, המכשיר צריך להיות בעל "גב" אפקטיבי בכל מקרה של בעיה, תקלה או צורך בתמיכה טכנית מקומית וישירה. השקעה במכשור אסתטי מקצועי, מהיר וחכם שעונה על כל אלה, תשתלם כמובן במהירות.

בעלת מכון קוסמטיקה?
מגוון מכשירי הסרת שיער לבחירתך

מכונת לייזר להסרת שיער בטכנולוגיה המתקדמת בישראל

כאנשי מקצוע בתחום, נפגשתם עם מגוון רחב של גווני עור, סוגי שיער ומטרות טיפוליות משתנות ולכן מטרתכם המרכזית תהיה לרכוש מכונת לייזר להסרת שיער שעונה על כל מנעד הצרכים האפשריים.

 

מכונת לייזר להסרת שיער – טכנולוגיה מתקדמת

מכשיר ה –ELYSION PRO מבית MP4 נחשב אחד ממכשירי לייזר מומלצים העוצמתיים והמהירים ביותר בתחום, הודות ליישום שיטת PSP הבלעדית, במסגרתה מופק פולס מרובע עוצמתי מושלם, המספק אנרגיה ממוקדת על ידי 4 אורכי גל שונים, 3 ידיות נוחות לעבודה ושני מצבים המותאמים לבעלי גוון עור מבהיר ועד שזוף, בעיקר בעלי שיער פלומתי דקיק. זהו מכשיר לייזר לקוסמטיקאיות היחידי בישראל שקיבל את אישור משרד הבריאות הישראלי לקוסמטיקאיות יחד עם CE מדיקלי.

ELYSION PRO מציע מהירות טיפול יוצאת דופן, של 11 דקות בלבד לגוף מלא ובעוצמה של 2,400 וואט בזכות שיטת PSP. התאוששות הרקמה במעמד הטיפול מושגת על ידי מערכת Crystal Freeze שמקררת את האזור בין הפולסים ושמקבעת את הטמפרטורה בקצה הידית ללא קשר לטמפרטורה הסביבתית או למשך הטיפול.

הצעה נוספת לרכישת מכשיר להסרת שיער בלייזר למכונים ולקליניקות המקצועיות תהיה LASERMACHPRO המפיקה שתי תוכניות עבודה אפשריות: תוכנית אסתטית, אידיאלית מאוד למטפלים המתחילים הכוללת 8 פרוטוקולי טיפול אפשריים בהזנת נתוני המטופל/ת וכן תוכנית מקצועית בה הפרמטרים נבחרים ידנית כך שהיא תתאים מאוד למטפלים מנוסים.

כל אחת מהתוכניות מציעה טכניקת פעולה סטטית המתאימה לגוונים 1-5, אזורים קטנים או אזורים הורמונליים וטכניקת פעולה דינמית המותאמת לגוונים הכהים 5-6, לשיער עבה, פלומתי וגם לדילול בלבד (בקרב גברים).

מכונת לייזר להסרת שיער

מכונה מקצועית לטיפולי פנים כולל הסרת שיער

Rapid DPC הינה מערכת משולבת מתקדמת וייחודית הפועלת בטכנולוגיה בלעדית לחברת 4MP, באמצעות המכשיר ניתן להתאים אישית את מבנה הפולס למטופל בהתאם לגוון העור, צבע השיער וסוג השיער. הטכנולוגיה מספקת מענה טיפולי מקצועי בתחום הסרת השיער, חידוש והצערת העור, פיגמנטציה, אקנה, פטרת, נימי דם ואנטי אייג'ינג – לכולם תוצאות נראות לעין כבר מהטיפול הראשון.

 

שאלות תשובות

מה מקבלים ברכישת מכונת לייזר חדשה מכם?

ברכישה מחברת MP4 מתקבלת גם תמיכה טכנית מלאה למכשיר לרבות הדרכה מלאה לתפעול ופתרון בעיות במסגרת האחריות. בנוסף לקוחותינו מרוויחים בסיס מקצועי ענף לעבודה מהיום הראשון, הכולל הכשרות מקצועיות והעשרה עסקית, תמיכה שיווקית, פתרונות מימון ועוד.

מהם התקנים בהם עומדים מכשירי הסרת השיער בלייזר?

מכשירי הסרת השיער מבית 4MP עומדים  בתקנים הנדרשים ממכון התקנים הישראלי וכן עמידה בתקנים אירופאיים ואמריקאיים (CE ו-FDA). אתם מוזמנים להתרשם מהיתרונות והאפשרויות של כל אחד מהם אצלנו באתר או בייעוץ אצלכם בקליניקה.

5/5 - (1 vote)
עוד במגזין
יצירת קשר מהירה
אנחנו כאן לשירותכם:

לזרוב 33, ראשל”צ, 7565829

דילוג לתוכן